|
De sport thread (pg. 66)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by cyberia
ik kocht in den tijd mondial basket, zat ne keer ne levensgrote poster van shaq bij, kwam ie telkens boven mijn deur piepen lol |
just da was ik nog vergeten :D |
|
|
| djcresto |
 |
|
|
| Sh!fty |
The only sport for me :toothless |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
|
w000t merksem! en m'n examens zijn dan juist gedaan. ik kom zeker! |
|
|
| pooley |
Rugby blijft idd te goed...
Samoa vetzakskes for the win :) |
|
|
| The_G0dfather |
groep van belgië om ons te kwalificeren voor Euro 2008:
Group A:
Kazakhstan
Azerbaijan
Armenia
Finland
Belgium
Serbia & Montenegro
Poland
Portugal
we liggn der weer op peizek :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Jaja, dat gaat weer een nagenoeg onmogelijke opdracht worden vrees ik. :nervous: Hoeveel landen gaan effectief door? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Jaja, dat gaat weer een nagenoeg onmogelijke opdracht worden vrees ik. :nervous: Hoeveel landen gaan effectief door? |
1° De Belgen zijn op hun best als de opdracht onmogelijk is.
2° Volgens mij is dit één van de betere lotingen die ze konden hebben. Alleen wel een pak onaantrekkelijke verplaatsingen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
2° Volgens mij is dit één van de betere lotingen die ze konden hebben. Alleen wel een pak onaantrekkelijke verplaatsingen. |
Daar zegt ge zoiets :nervous:
Enfin, eerst is zien hoe ze het doen onder de nieuwe bondscoach :) |
|
|
| Bl@ckOut |
Eerste 2 van elke groep gaan door. Ik vrees er ook wat voor ma goed, we zullen maar afwachten idd :)
edit: Is btw wel goed gezien he. Als nieuwe bondscoach beginnen tegen luxemburg :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
edit: Is btw wel goed gezien he. Als nieuwe bondscoach beginnen tegen luxemburg :D |
hebben er al meer gedaan :p Beste debuut vink den aimé nogaltijd, 5-5 tege d'hollanders :wtf: |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
Beste debuut vink den aimé nogaltijd, 5-5 tege d'hollanders :wtf: |
Da was een zaalige match :p |
|
|
|
|