|
De sport thread (pg. 78)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nabistai
lol, de voorzitter staat dan ook niet in voor het sportieve beleid... |
ja toch wel, meestal kiezen de voorzitters daar de transfers. Meestal worden de voorzitters bij clubs als Barcelona of Real zelfs verkozen omdat ze beloven bepaalde spelers te halen. |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Nabistai
lol, de voorzitter staat dan ook niet in voor het sportieve beleid... |
Beckham, Ronaldo, Zidane, Figo, Robinho,.. Achter bijna alle transfers zat Perez. Ik weet dat er ook een sportief directeur is (kan zijn dat ik mis ben, maar ik dacht dat dit Sacchi is momenteel), maar bij alle transfers was er 1 man die steeds zijn wil uitdrukte om bepaalde spelers te halen: Perez. Hij was ook diegene die luidop schreeuwde dat er steeds aanvallende spelers moesten worden gekocht.En het transferbeleid beschouw ik tot sportief beleid.
Zie ook wat Cresto zegt, de voorzitter van Barca beloofde Ronaldinho bij zijn aanstelling, Perez beloofde Figo,.. De voorzitters hebben daar een heel groot aandeel in, en bepalen meestal uiteindelijk wie er komt en wie niet. |
|
|
| Eagle` |
| De voorzitters worden dar gekozen doro de socio's, hoe groter de naam die je beloofd, hoe meer kans ge hebt om voorzitter te worden |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Eindelijk.. Financieel heeft hij Real goed draaiende gehouden |
paar dagen geleden op de laatstenieuws-site gelezen dat real de fakkel van Man-U heeft overgenomen rijkste club te zijn. Vooral door merchandising rond bepaalde spelers en promotietochtjes doorheen Azië... |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Antony
paar dagen geleden op de laatstenieuws-site gelezen dat real de fakkel van Man-U heeft overgenomen rijkste club te zijn. Vooral door merchandising rond bepaalde spelers en promotietochtjes doorheen Azië... |
Correctie: de club met de meeste inkomsten. Want er is geen rekening gehouden met uitgaven en/of schulden. |
|
|
| djcresto |
| ik vind dat ze in het voetbal een loonplafond per club moeten instellen zoals de NBA. Dit zou alle competities spannender kunnen/moeten maken. Spelers zullen dan ook een eerlijker loon krijgen tov hun waarde. |
|
|
| diddi |
Kan ik nog meedoen met de wielerpr0no :conf: :D
Ik heb nl. gezien dat er een deadline is verstreken, maar wil wel nog meedoen! ;) |
|
|
| MikeVee |
Vrees dat dat niet zal gaan, eenmaal de spelronde begonnen is kan je geen ploeg meer registreren en ook niet bij een team komen :(
Pas eind april als de voorjaarsklassiekers erop zitten, kan je weer een team samenstellen en dan ook bij de BeTA ploeg komen voor de Giro. |
|
|
| Real |
De voetbal was weer goe. :D
Sneeuw. :wtf: |
|
|
| Gladius |
| de voetbal ís goe -> Italië - Duitsland |
|
|
| Real |
Heeft iemand die keeper van Bremen de bal zien lossen in de slotminuten tegen Juventus?
Ocharm. :nervous: :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Heeft iemand die keeper van Bremen de bal zien lossen in de slotminuten tegen Juventus?
Ocharm. :nervous: :( |
amai nie
zo zielig |
|
|
|
|