|
De sport thread (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik heb het 10x gezien, en als zoiets een fout is moet je bij elke duel in een match voor een fout fluiten, trust me, het was niks.
Leunen trouwens ook niet, iedereen doet zoiets bij een kopbal :p |
Daarom dat alle analysten in de Sporza studio na de match en de commentator tijdens de match het allemaal eens waren dat het wel fout was... :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| *sits back and takes a bag of popcorn* |
|
|
| Pumaz |
Ik kijk geen Sporza :p
Maar de lijst van de gasten van vandaag toevallig gezien en het waren merendeels voetbal-n00bs :p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ik kijk geen Sporza :p
Maar de lijst van de gasten van vandaag toevallig gezien en het waren merendeels voetbal-n00bs :p |
Ik vind Stephan De Mol nu ni echt ne voetbal-n00b, ma goed. |
|
|
| Pumaz |
Daarmee dus merendeels gezegd...
En op Sky had je trouwens mensen die internationaal wereldbekende voetballers waren. |
|
|
| Phortastic |
Twas discussieerbaar ja.
Das een feit.
Mja Portugal imo toch al bij al verdiend door.
Natuurlijk stom om met penalties deruit te gaan. Das gewoon een loterij.
En Beckham lol :)
Krommmmmmm :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik vind het jammer voor Engeland, maar wat Ricardo deed...:eyes:
Geen wereldsafe, maar die beslissende penalty dan binnenknallen...hoe goed moet die zich nu niet voelen!? :crazy: |
|
|
| Pumaz |
Mja, ik ben gewoon een beetje pissed off omdat het altijd penalties zijn, niet persoonlijk opnemen dus.
Ik ben dus een Engelsman moest je het niet weten ;)
En een Ier ook, kwestie van verwarring te vermijden :D |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Mja, ik ben gewoon een beetje pissed off omdat het altijd penalties zijn, niet persoonlijk opnemen dus.
Ik ben dus een Engelsman moest je het niet weten ;)
En een Ier ook, kwestie van verwarring te vermijden :D |
ah hehe wist ik ni :)
Kvind het idd ook altijd stom als penalties beslissing moeten brengen.
Daarom vind ik het ook spijtig da het nu silver goal is ipv golden goal.
Nu is er nog meer kans op penalties :( |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vind het jammer voor Engeland, maar wat Ricardo deed...:eyes:
Geen wereldsafe, maar die beslissende penalty dan binnenknallen...hoe goed moet die zich nu niet voelen!? :crazy: |
ja vond ik ook wel opmerkelijk :)
En dan nog zo goed binnenknallen, ja watte.
Moede toch ma doen. |
|
|
| TOR |
| heb de verlengingen nog gezien gisteravond... vreemd dat niemand de goal van Rui Costa heeft vermeld, dat was me toch wel een pareltje :crazy: |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Freezel
Ach ja, wij Hollanders knikkeren de Portugezen het toernooi wel uit :p |
Tzal ook nooit veranderen eh, zelfs op de nederlandse tv hadden ze het er al over welke ploeg ze het liefst in de halve finale zouden tegenkomen, Portugal of Engeland.
HAAALLLLLLOOOOOO, JULLIE MOETEN EERST NOG EEN KWART FINALE SPELEN TEGEN ZWEDEN EN WINNEN MOET DIE KUTCOACH VAN JULLIE. :D
Twordt nu echt wel eens tijd da ze serieus op hun bek gaan, ben die kutpraatjes meer dan zat. |
|
|
|
|