return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 117)
View this Thread in Original format
lievez
quote:
Originally posted by Nabistai
Ik ga er in ieder geval wel van uit dat onze Vincent blijft :D


Vincent Kompany speelt volgend seizoen wellicht bij het Duitse Hamburg. Dat schrijft Het Nieuwsblad vandaag. Hamburg was gisteren in Brussel om met Anderlecht te praten.
Shadowkid
quote:
Originally posted by lievez
Vincent Kompany speelt volgend seizoen wellicht bij het Duitse Hamburg. Dat schrijft Het Nieuwsblad vandaag. Hamburg was gisteren in Brussel om met Anderlecht te praten.


Er zei ook een krant al een aantal weken geleden dat hij al bij Lyon getekend had, maar dat ze nog zouden wachten voor het bekend te maken. Allemaal nog zien en afwachten.
Phortastic
Henin is toch wel de Queen of gravel de afgelopen 5 jaar :eyes:
Shadowkid
Jup, maar Clijsters was wel zwak bezig. Spijtig ook dat Vaidisova er uit ligt; hoe die op het einde tenonder ging..
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by Shadowkid
Jup, maar Clijsters was wel zwak bezig.


Zo zwak heb ik ze nog nie vaak zien spelen, misschien iets te veel gefeest vooraf, voor hare verjaardag.

quote:
Originally posted by Shadowkid
Spijtig ook dat Vaidisova er uit ligt; hoe die op het einde tenonder ging..


Vaidisova speelde imo globaal gezien toch een betere match dan Kuznetsova.
Gebrek aan ervaring heeft haar denk ik de das om gedaan.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Vaidisova speelde imo globaal gezien toch een betere match dan Kuznetsova.
Gebrek aan ervaring heeft haar denk ik de das om gedaan.


... en nonchalance

kheb enkel een deel gezien van de tweede set vanaf 5-3, kvond dat ze toen vanaf een bepaald moment niet echt secuur meer speelde en daardoor dan ook die set nog heeft verloren. Had ze een beetje meer op zekerheid gespeeld was er volgens mij geen derde set meer gekomen.
Tomorrow Traxx
Allez, Lierse blijft dus in eerste na 5-0 winst op Geel.

United - Hamme werd 3-1

Eindstand:

1. Lierse 12 ptn
2. United 10 ptn
3. Hamme 9 ptn
4. Geel 4 ptn
Real
Mooi! :)
Jasperovitsj
Go Lierse! \o/
The_G0dfather
En nu weer eens kampioen :D

Blue Sky 99
LIERSE \o/ \o/ \o/ (dat dit gevolgen kan hebben voor m'n examen filo seffes kan'k me nu niet aantrekken :p )
Real
Vincent Kompany speelt vanaf volgend seizoen voor het Duitse Hamburg SV. Anderlecht krijgt een slordige acht miljoen euro voor zijn centrale verdediger, die bij Hamburg Daniel Van Buyten zal vervangen.

Anderlecht en Hamburg bereikten vannacht een akkoord over de onmiddellijke overgang van Vincent Kompany. Vrijdagmorgen ontving paars-wit een schriftelijke bevestiging van de modaliteiten van het akkoord van de Duitse club.

De Gouden Schoen van 2004 wordt vrijdag nog voorgesteld in Hamburg. Hij zal bij de Duitse club Daniel Van Buyten vervangen, die naar Bayern München verkast voor een slordige tien miljoen euro. Anderlecht vangt een som van om en bij de acht miljoen euro voor zijn centrale verdediger.

Kompany is een echt jeugdproduct van Anderlecht. Hij doorliep er alle jeugdreeksen en brak op zijn zeventiende door in de eerste ploeg. Hij maakte zijn officieel debuut tijdens de Champions League-kwalificatiewedstrijd tegen Rapid Boekerast en veroverde snel een vaste stek in het hart van de paars-witte verdediging.

Vincent werd al snel beschouwd als het grootste jeugdtalent op de Belgische velden. De centrale verdediger speelde 71 competitiewedstrijden voor paars-wit in drie seizoenen.

Seizoen 2004-2005 was zijn topseizoen bij Anderlecht. Hij won daarin de Gouden Schoen 2004, werd door zijn collega-voetballers verkozen tot "Prof van het Jaar" en mocht pronken met de Ebbenhouten Schoen.

Bron: sport.be


Alé vooruit, ik had deze zomer niet echt nog een (top)transfer verwacht voor Kompany, maar dit is toch mooi voor hem. Hopelijk kan hij er de verwachtingen inlossen.
Hij is de vervanger van Van Buyten, die naar Bayern vertrekt. Ik ben benieuwd hoe die het er daar van zal afbrengen.
Nog eens een Belg bij een grote ploeg. :crazy: :eyespop: (met uitzondering van die Mudingayi, waar ge in België verdacht weinig van hoort. Is dat eigelijk een basisspeler bij Lazio?)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement