|
De sport thread (pg. 87)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
proficiat Bunz, knap wielerploegske was da... |
Ja, spijtig dat Cresto Tom Boonen niet had, anders had het nog spannend geweest.
Anyway, binnekort de giro, inschrijvingen daarvoor zal wel beginnen een van de dagen dus als er mensen zijn die willen meedoen: feel free to join :) |
|
|
| Antony |
| al goed inderdaad, kank eindelijk een specifiek ploegske samenstellen |
|
|
| Blue Sky 99 |
| Lierse (FEEST :crazy: ) en SKB kregen hun licentie. La Lou en Moeskroen kregen er geen :eek: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Lierse (FEEST :crazy: ) en SKB kregen hun licentie. |
Aight, nice :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Lierse (FEEST :crazy: ) en SKB kregen hun licentie. La Lou en Moeskroen kregen er geen :eek: |
schoon dingen, ze moeten maar eens streng genoeg zijn.
Zowel bij Moeskroen (harelbeke, waregem, kortrijk) als La Louviere (bergen en chareloi) toch het bewijs dat veel clubs kort bij elkaar niet leefbaar is. |
|
|
| Real |
Arsenal naar de finale. :crazy:
Ze hebben wel een ongelofelijke zeikmatch gespeeld, Henry betekende offensief vandaag echt 0,0. :( Die penalty was wel enorm licht gefloten, maar vervolgens ook rotslecht getrapt door Riquelme. Ik kreeg er begot medelijden mee, ocharme.
Finale Barcelona - Arsenal in aantocht? :eyespop: |
|
|
| mellow_head |
| Villareal verdiende het. Arsenal ultrazwak, nog nooit zoon slechte match gezien. Henry is nooit in het stuk voorgekomen, sterke invalbeurt van Clichy! :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Villareal verdiende het. Arsenal ultrazwak, nog nooit zoon slechte match gezien. Henry is nooit in het stuk voorgekomen, sterke invalbeurt van Clichy! :) |
Vergeet de heenmatch niet. Toen maakte Villareal zo goed als niks klaar. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Real
maar vervolgens ook rotslecht getrapt door Riquelme. Ik kreeg er begot |
Dieje mens gaat slecht slapen :nervous: |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Real
Vergeet de heenmatch niet. Toen maakte Villareal zo goed als niks klaar. |
Das e feit. |
|
|
| Phortastic |
| Vanaf dat ik Arsenal in de 1/8ste finale zag spelen was mijn voorspelling dat Arsenal dit jaar wel eens de trofee zou kunnen binnenhalen. Ze zijn er al kortbij. Alhoewel vandaag een enorm slechte match was. Mja, zo wint ge de CL... Als ge uw slechte matchen ook tot een goed eind kunt brengen. |
|
|
| Eagle` |
| barca is belange nog ni klaar met ac |
|
|
|
|