|
De sport thread (pg. 147)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Chelsea heeft gewonnen :( |
Vorige week verloor Man U zelfs van West Ham :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Het had nu wel beide kanten uitgekunnen. Chelsea heeft nu niet bepaald gedomineerd... |
|
|
| Pumaz |
Ik was compleet vergeten te kijken :toothless
Het zal op Engeland - Brazilië wachten worden :cool: |
|
|
| Antony |
| Manchester United de titel, Frank Lampard de FA-cup. ik ben tevree :) |
|
|
| djcresto |
Sasja wint de titel in het handbal
en in het basketbal ligt Chareloi uit de playoffs |
|
|
| Jasperovitsj |
| Antwerpen ook :( |
|
|
| Antony |
| en de antwerp giants ook :( kwamen door slechte start snel op achterstand. tot 20p zelfs, knappe remonte aan het einde van het 3de en begin 4de quart, tot op 5p geraakt. sfeer en vooral het geloof kwam er terug in, maar mede door foutenlast heeft het ni mogen zijn. maar kben al lang tevreden over hun seizoen. Beker en play-offs, staan ze al ver mee voor op schema. nu de kern bij elkaar houden, Sekularac recupereren en volgend seizoen zich weren in europa :) |
|
|
| _Jedi |
Goeie & mindergoeie prestaties van de belgische piloten op internationaal niveau:
-FIA GT (Wereldkampioenschap GT wagens): Kumpen & Longin eindigen 4de in de Boekarest race in hun Corvette, blijven mooi 2de's in de stand.
-International Formula Masters: (Een Level 3 serie als opstap klasse naar F1)
Jérome D'Ambrosio ne keer 6de & 2de (staat 2de in de stand)
-WTCC (Wereldkampioenschap Tourwagens): Pierre-Yves Corthals deed het middelmatig goed met zen Seat, een 13de & 16de plaats.
-DTM (Deutsch Tourwagen Masters): Vanina Ickx zit er niet op haar plaats, blijft achteraan bengelen in elke race (nu 16de).
Dochterke van.. keert beter terug naar endurance of GT racerij volgens mij. |
|
|
| Antony |
Len Matela tekent voor 2 jaar bij charleroi  |
|
|
| Antony |
| na de Len nu ook Coah Arek Shivek en spelers Kelley McClure en Ed Norvel weg. :( Kunnen weer helemaal opnieuw beginnen. binnen 10 dagen komen ze met nieuwe coach, spelers en contractverlenginen naar buiten, kan ni wachten... |
|
|
| massiveK |
L'attaquant congolais d'Anderlecht Dieumerci Mbokani a signé un contrat de cinq ans au Standard, révèlent jeudi les quotidiens du groupe Sud-presse.
Le transfert du joueur de 21 ans ne sera toutefois rendu officiel que lorsque le Standard aura reçu la bénédiction du Tout Puissant Mazembé Lubumbashi, le club congolais d'origine de Mbokani, avec lequel il reste quelques détails à régler.
:whip: :mad: |
|
|
| _Jedi |
^een paar supporters van Anderlecht waren op het werk zelf tevreden met zen vertrek, volgens hen was hij niet echt een teamplayer??
F1 -> damn Alonso op pole morgen, Hamilton had hem bijna.
Massa nog knap 3de , jammer van die fout van Kimi, in Monaco mag men niet de muur kussen of hij bijt letterlijk terug.
Hopelijk regent het morgen, kan Kimi nog van ver terugkomen anders is het voltanken en hopen dat er voor hem veel misloopt...
Let the best man win! |
|
|
|
|