|
De sport thread (pg. 114)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
iedereen in belgië zal 't wel eens zijn dat lierse verdient om in eerste te blijven... |
Ik wel alvast :) |
|
|
| Bunz |
Lierse is gewoon een ploeg die thuis hoort in eerste klasse !
en hun supporters hebben vroeger nog genoeg voor ons gesupporterd dus ik gun het ze zeker ;) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
iedereen in belgië zal 't wel eens zijn dat lierse verdient om in eerste te blijven... |
Spijtig genoeg hoor ik vaak heel wat andere dingen :( Er zijn heel wat mensen die ons liever zouden zien kapotgaan of ons zien verdwijnen uit eerste klasse. Het doet deugd om te horen dat er toch ook nog mensen zijn die nog sympathie voor ons kunnen opbrengen :) |
|
|
| djcresto |
idd geen medelijden voor clubs met een wanbeleid!
ondaks het feit dat ik Lierse graag in eerste klasse zie blijven... |
|
|
| FCB_Fanatic |
finale op het EK -21 in Portugal: Oekraine - Nederland
toch wel teleurstellend dat België er niet bij is. Als je ziet dat Oekraïne, waar ze in de voorronde tegen hebben verloren, nu in de finale zit dan ben ik toch wel benieuwd wat België er had kunnen maken. Uiteindelijk hadden ze die match toen evengoed kunnen winnen ... :( |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
finale op het EK -21 in Portugal: Oekraine - Nederland
toch wel teleurstellend dat België er niet bij is. Als je ziet dat Oekraïne, waar ze in de voorronde tegen hebben verloren, nu in de finale zit dan ben ik toch wel benieuwd wat België er had kunnen maken. Uiteindelijk hadden ze die match toen evengoed kunnen winnen ... :( |
^das idd klote |
|
|
| Tomorrow Traxx |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
iedereen in belgië zal 't wel eens zijn dat lierse verdient om in eerste te blijven... |
True, al hoop ik toch stiekem da Hamme zondag wint (kheb daar 14 jaar gewoond en ben nog steeds supporter van Vigor)
*Hide* :nervous: |
|
|
| IgnazZio |
Vanmiddag weer eindronde
speeldag 5
Hamme - Lierse zo 16u
Geel - KVSK United zo 16u
Komaan Lierse, 1x winnen en tis binnen! |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Vanmiddag weer eindronde
speeldag 5
Hamme - Lierse zo 16u
Geel - KVSK United zo 16u
Komaan Lierse, 1x winnen en tis binnen! |
Vanmiddag ben'k er niet bij :( , 'k had de verplaatsing graag meegemaakt maarja, examens he :( Ik heb wel een goed gevoel voor vanmiddag (maar een nederlaag zou wel eens hard kunnen aankomen :nervous: ) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Vanmiddag ben'k er niet bij :( , 'k had de verplaatsing graag meegemaakt maarja, examens he :( Ik heb wel een goed gevoel voor vanmiddag (maar een nederlaag zou wel eens hard kunnen aankomen :nervous: ) |
1-0 achter momenteel :D |
|
|
|
|