return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 114)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by The_G0dfather
iedereen in belgië zal 't wel eens zijn dat lierse verdient om in eerste te blijven...

Ik wel alvast :)
Bunz
Lierse is gewoon een ploeg die thuis hoort in eerste klasse !

en hun supporters hebben vroeger nog genoeg voor ons gesupporterd dus ik gun het ze zeker ;)
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by The_G0dfather
iedereen in belgië zal 't wel eens zijn dat lierse verdient om in eerste te blijven...


Spijtig genoeg hoor ik vaak heel wat andere dingen :( Er zijn heel wat mensen die ons liever zouden zien kapotgaan of ons zien verdwijnen uit eerste klasse. Het doet deugd om te horen dat er toch ook nog mensen zijn die nog sympathie voor ons kunnen opbrengen :)
djcresto
idd geen medelijden voor clubs met een wanbeleid!

ondaks het feit dat ik Lierse graag in eerste klasse zie blijven...
FCB_Fanatic
finale op het EK -21 in Portugal: Oekraine - Nederland

toch wel teleurstellend dat België er niet bij is. Als je ziet dat Oekraïne, waar ze in de voorronde tegen hebben verloren, nu in de finale zit dan ben ik toch wel benieuwd wat België er had kunnen maken. Uiteindelijk hadden ze die match toen evengoed kunnen winnen ... :(
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
finale op het EK -21 in Portugal: Oekraine - Nederland

toch wel teleurstellend dat België er niet bij is. Als je ziet dat Oekraïne, waar ze in de voorronde tegen hebben verloren, nu in de finale zit dan ben ik toch wel benieuwd wat België er had kunnen maken. Uiteindelijk hadden ze die match toen evengoed kunnen winnen ... :(


^das idd klote
Tomorrow Traxx
quote:
Originally posted by The_G0dfather
iedereen in belgië zal 't wel eens zijn dat lierse verdient om in eerste te blijven...


True, al hoop ik toch stiekem da Hamme zondag wint (kheb daar 14 jaar gewoond en ben nog steeds supporter van Vigor)

*Hide* :nervous:
IgnazZio
LIERSE
IgnazZio
Vanmiddag weer eindronde

speeldag 5
Hamme - Lierse zo 16u
Geel - KVSK United zo 16u


Komaan Lierse, 1x winnen en tis binnen!
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by IgnazZio
Vanmiddag weer eindronde

speeldag 5
Hamme - Lierse zo 16u
Geel - KVSK United zo 16u


Komaan Lierse, 1x winnen en tis binnen!


Vanmiddag ben'k er niet bij :( , 'k had de verplaatsing graag meegemaakt maarja, examens he :( Ik heb wel een goed gevoel voor vanmiddag (maar een nederlaag zou wel eens hard kunnen aankomen :nervous: )

djcresto
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Vanmiddag ben'k er niet bij :( , 'k had de verplaatsing graag meegemaakt maarja, examens he :( Ik heb wel een goed gevoel voor vanmiddag (maar een nederlaag zou wel eens hard kunnen aankomen :nervous: )


1-0 achter momenteel :D
djcresto
2-0
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 [114] 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement