return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 5)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto
Maar lopen vind ik dus echt oersaai

De meeste mensen vinden dat, but I love it! :D
Pumaz
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Het is nooit te laat om terug te beginnen....

Heb ik van mijn kinesist ook gehoord, het zit er dik in dat ik weer ga voetballen (lang verhaal, sommigen kennen hem)
Nyah
quote:
Originally posted by Pumaz
lang verhaal, sommigen kennen hem

Ik niet :tongue2
Jasperovitsj
Over voetbal gesproken, volgende zaterdag spelen we onze eerste officiële zaalvoetbalmatch met FC young Kaddish! :D
We hebben er al enkele vriendschappelijke matchen opzitten, maar nu zijn we effectief een officiële ploeg, en volgend jaar gaan we ook in competitie. En ik kan 1 ding zeggen, ik had nooit verwacht dat ik voetbal zo hard zou missen, ik ben echt superblij dat ik na al die jaren terug kan sjotten! :)

Supporters zijn trouwens altijd welkom, korte rokjes en pompons kunnen het geheel ook extra opfleuren! ;) :toothless
Pumaz
quote:
Originally posted by Nyah
Ik niet :tongue2

Allee vooruit, hier komt hij dan:

Iedereen weet denk ik wel dat ik lichamelijke klachten heb, dat komt door het feit dat ik al 2 (vrij serieuze) incidenten heb gehad.
1: in April 2001 speelde ik voetbal bij RWDM (zaliger) tegen Club Brugge. Ik speelde vroeger bijna altijd rechtsvoor en doordat ik maar een smalle gast ben heb ik altijd last gehad van nogal fysiekelijk ingestelde verdedigingers. In de wedstrijd in kwestie heeft een tegenstander mij op een nogal smeerlijke manier getackled, met een been in de lucht, die mijn knie raakte. Hij had juist ijzeren studs aan en op de een of andere manier scheurde mijn kruisbanden. Met de nogal erge gevolgen van dien :(
Eerst zeiden ze dat ik nooit meer zou kunnen stappen, maar na talloze medische ingrijpingen ging het uiteindelijk wel, maar ik zou nooit meer mogen voetballen.
2: ongeveer anderhalf jaar later was ik in een autogeval waarbij een goeie kameraad van mij (die reed) gestorven is. Ik zat vanachter en heb er met enkele verwondingen uitgekomen. Eerst zeiden ze dat ik niets ernstig opgelopen had, maar na verloop van (lange) tijd bleek er 'iets mis te zijn met de zenuwen in mijn ruggegraad'. Hiervoor ben ik dan opgenomen in het ziekenhuis (ik was toen al een beta, diegenen die hier wat langer zitten zullen het hen vast nog herinneren).
Mijn knie is door middel van kunstmatige stoffen nu voor zoveel dat het kan hersteld en mijn rug wordt ook beter en beter (net sommige dagen immense pijn).
Wildfir3
das wel suckaars :\
Nyah
ow :nervous: heavy

Mijn 'mankement' is aan mijn knieën, kraken voor kapot, wat eigenlijk niet erg is, maar ik heb af en toe 'een geblokkeerde knie' (of hoe moet ik t uitdrukken? :p). Alsof een dikke elastiek rond mijn knie zit en dan doet iedere stap wel pijn. Meestal probeer ik mijn knieën dan te laten 'kraken' en 8/10 keer is t dan weg.
Waar ik dat heb opgelopen? Skiën is erg belastend voor uw knieën (zou dus daaraan kunnen liggen), maar met atletiek vroeger heb ik een serieuze val gemaakt (spike in de zijkant van mijn knie-niet goed verzorgd geweest) Tis in ieder geval na mij atletiekperiode/skieperiode begonnen. Ben al naar kinesist geweest, foto's gemaakt, enz. Maar echt zien wat er 'mis' is, kunnen ze niet. Lichte hint ivm miniskus, maar om die nu al te laten wegnemen... :nervous:
FredNova
mijn kadidaten voor de halve finales van het EK zijn
Portugal - Frankrijk
en
Tsjechië - Italië
met een zware 'pas op' voor de Zweden en de Denen


Ik speelde 20 kilo geleden nog voetbal op hoog niveau. Ik was zelfs UEFA... jaja, das nu al 5 (bijna 6 jaar) geleden.
Ik speelde samen met o.a. Soetaers (Ajax), Vangeffelen (Westerlo), Van Imschoot (Sint-Truiden)...

(Reden van stoppen: was het wel een beetje beu en 5 dagen op 7 voetbal als ge opt univ zit, ging ook ni he)
Jasperovitsj
Mijn knieën zijn ook totaal kapot van de combinatie voetbal/atletiek. Ik heb dat 2 jaar volgehouden, en dat was - midden in de groei - niet zo'n goed plan blijkt nu. Ik weet niet wat er juist mis is, maar feit is dat ik gewoon niet op mijn hukken kan gaan zitten, da komt er zo'n spanning op mijn knieën dat het lijkt of ze in 2 gaan breken :nervous:
En dan nog maar te zwijgen over mijn rug...:sadgreen:

Maar toch ga ik nooit stoppen met sport, want vanaf ik dat doe gaat het gegarandeerd van kwaad naar erger...
pooley
olala fred ni slecht :)

aftrainen die 20kb en terug beginnen :)

btw wanneer begint euro 2004 in portugal?
Kwil die openingsceremonie wel zien feitelijk

Jasperovitsj
Vandaag rond 17u dacht ik, eerste match om 18u30 of zoiets, Portugal-Griekenland...
pooley
ahzo
I'm back on the wagon !
GOOO portugal, mijn favoriete ploeg dit EK
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement