|
De sport thread (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
Bompa Verheyen is nog wel van grote waarde voor Brugge, maar eigenlijk is hij vrij hatelijk imo. Van zo'n speler krijgde het toch als tegenstander zekers. Al die comedia del arte maakt voetbal kapot vind ik. voetbal gewoon eens ffs, ipv altij lastig ligge doen en fouten uit te lokken... |
+1
dikke strandjanet man. bah bah. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by mellow_head
GROEP A
_______
FC Bayern München
FC Juventus
Club Brugge KV
Rapid Wien
GROEP G
_______
FC Chelsea
FC Liverpool
RSC Anderlecht
Real Betis
weer nix voor de Belgen:stongue: |
Kdenk anders niet dat ze gaan klagen hoor, elke club krijgt 4 topmatchen! ;)
En alles is best mogelijk hoor. Als de 2 grote ploegen in elke poule elkaar afmaken, en de Belgise clubs kunnen tegen hun evenwaardige tegenstanders punten pakken en 1 keer stunten tegen de toppers, dan maken ze nog grote kans op een volgende ronde... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Kdenk anders niet dat ze gaan klagen hoor, elke club krijgt 4 topmatchen! ;)
En alles is best mogelijk hoor. Als de 2 grote ploegen in elke poule elkaar afmaken, en de Belgise clubs kunnen tegen hun evenwaardige tegenstanders punten pakken en 1 keer stunten tegen de toppers, dan maken ze nog grote kans op een volgende ronde... |
zoals de keer dat Anderlecht groepswinnaar werd voor Manchester...
Mooie affiches! Voor tzelfde geld hebde psv en bratislava ipv chelsea en betis. Ik zou weten waar ik het liefst tegen zou spelen |
|
|
| Gladius |
kvind het ook wel leuk zoveel toppers.
Verheyen: gl tegen cannavaro =p |
|
|
| mellow_head |
| Verheyen doet mij altijd lache, kweeni waarom ma die heef zoon raar uiterlijk, en zn manier van lope dan:D |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ey, wisten jullie trouwens al dat Gert Verheyen zijn vrouw heeft leren kennen in dancing Highstreet!? :eyes: :stongue: |
En Mario Aerts de zijn in de reflax, was't da ni?:toothless
mafte reeksen daze getrokken hebben amai,ze zullen wa beter voetbal mogen bovenhalen dan verleje matchen.
considering om naar Anderlecht-Liverpool te gaan zien.
Kan er mij iemand uitleggen hoe da zit met die televisierechten?:conf:
thuismatch van anderlecht tegen praag was op sporza,de terugmatch op vt4
de heenmatch van club Brugge was kweeni meer just (ka2?nee?)en terugmatch op ka2:conf: |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by cyberia
Kan er mij iemand uitleggen hoe da zit met die televisierechten?:conf:
thuismatch van anderlecht tegen praag was op sporza,de terugmatch op vt4
de heenmatch van club Brugge was kweeni meer just (ka2?nee?)en terugmatch op ka2:conf: |
de rechten van de CL zelf zijn nog een jaar in handen van de VRT (canvas ziet af dees jaar).
die voorrondes is altijd iets speciaals geweest, ik vermoed dat de matchen van Club altijd naar de commerciele zender gaan net als de uitmatchen van Anderlecht. De thuismatchen van RSCA zitten bij de nationale voetbalrechten (vroeger Canal+, nu VRT)
ik kan er ook grandioos naast zitten ma ik kan me van de voorbije jaren toch geen andere verdeling voorstellen |
|
|
| The_G0dfather |
zalige tegenstanders voor Bacelona :D
Panathinaikos
Werder Bremen
Udinese |
|
|
| Pumaz |
| Isn't easy the word you're looking for ? :p |
|
|
| Real |
En Genk mag naar de Uefa beker. :)
Mijn pronostiek: Champions league finale Anderlecht - Club, Anderlecht wint.
En Genk wint de Uefa beker, zonder veel tegenstand.
:) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
En Genk mag naar de Uefa beker. :)
Mijn pronostiek: Champions league finale Anderlecht - Club, Anderlecht wint.
En Genk wint de Uefa beker, zonder veel tegenstand.
:) |
ja !
er zijn nog kenners |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
En Genk mag naar de Uefa beker. :)
Mijn pronostiek: Champions league finale Anderlecht - Club, Anderlecht wint.
En Genk wint de Uefa beker, zonder veel tegenstand.
:) |
haha droom verder! :p |
|
|
|
|