|
De sport thread (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
om hier nog maar eens nieuw leven in te blazen; de belgen tegen Spanje =\ aiaiai no est bueno! :(
(voor diegene die even op een andere planeet waren, Spanje won met 2-0 en de belgen kregen 2x rood).
Opinions?! (buiten Tor die 'voetbal?! :nervous: ' zegt) |
tja wat er ook mag worden gezegd, niemand had verwacht in Spanje te gaan winnen. De manier waarop is een ander verhaal natuurlijk. Goor en Deflandre zouden een zware boete moeten krijgen van den bond. De scheidsrechter zal ze niet zomaar rood hebben gegeven. Enja laat iedereen maar op Kompany zijne kop zitten. De belgen zouden beter trots zijn op hun talent. De Spaanse pers ziet hem ooit bij real. Op de cover van de gazetta de la sports staat een mega artikel dat hij naar inter trekt. Een beetje jovinisme van de Belgische pers is hier toch wel op zijn plaats. En uiteindelijk Kompany stond bij de bewuste fase 30-40 meter van doel, dan kan ik het goed begrijpen dat je niet zomaar elke bal in de tribune gaat shotten. Peersman maakte imo ook weer een onzekere indruk, na 30 sec had het al 1-0 kunnen staan door hem. De licht afgekeurde goal had hij ook op zijn geweten kunnen hebben. Sonck deed verder zen best, mpenza liet zien dat hij duidelijk nie in vorm is. Dufer had ook in de ploeg gemogen voor mij. De Belgen spelen bijna altijd met iemand op rechts die eigenlijk in zen club centraal speelt. |
|
|
| Eagle` |
| in die fase had het geen belang imo da mocht nu nog 50 meter van de goal geweest zijn hij verliest den bal in het centrum, luque kon alleen naar doel en den hoek uitkiezen. Kompany en Van buyten spelen op een lijn, zonder libero das om problemen vragen als ge dan de bal int centrum verliest, stel dat hem zennen bal verliest tijdens die actie op back rechts daar waar hem den bal shiek controleert en nog ne man voorbij gaat, das misschien nog recht te zetten omdat speler dan van flank komt, keeper kan hoek klein maken of wathever. |
|
|
| djcresto |
het belgisch voetbal doet het goed!
anderlecht 1-5
beveren 1-6 :rolleyes: |
|
|
| dj Zevan |
we horen voort moment gewoon niet thuis in het europees voetbal
anderlecht en brugge kunnen misschien n paar rondes volgende in de uefa cup, maar als de grotere ploegen komen kunnen ze toch niet volgen |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
we horen voort moment gewoon niet thuis in het europees voetbal
anderlecht en brugge kunnen misschien n paar rondes volgende in de uefa cup, maar als de grotere ploegen komen kunnen ze toch niet volgen |
Veel hangt ook af van de ingesteldheid imo. Als je ziet hoe die aanvallers van Bremen direct mee verdedigen en met welke inzet die de duels aangaan. Een aantal jaar geleden won Anderlecht nog zijn groep in de CL. Vorig jaar ging het er pas uit na onverdiend verlies tegen Bayern. Is de ploeg van nu dan zoveel slechter? Op papier zeker niet, feit is wel dat door de vele blessures en mensen uit vorm er bijna nog nooit dezelfde ploeg heeft gespeeld en dat schept ook heel weinig vertrouwen natuurlijk.
Bij Beveren net hetzelfde, die ingesteldheid van die mannekes was echt lamentabel. Enja die zijn nu eenmaal klein ook :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by djcresto
Veel hangt ook af van de ingesteldheid imo. Als je ziet hoe die aanvallers van Bremen direct mee verdedigen en met welke inzet die de duels aangaan. Een aantal jaar geleden won Anderlecht nog zijn groep in de CL. Vorig jaar ging het er pas uit na onverdiend verlies tegen Bayern. Is de ploeg van nu dan zoveel slechter? Op papier zeker niet, feit is wel dat door de vele blessures en mensen uit vorm er bijna nog nooit dezelfde ploeg heeft gespeeld en dat schept ook heel weinig vertrouwen natuurlijk.
|
mpenza reikt nog ni aan de enkels van mornar, dus ja de ploeg is slechter |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Eagle`
mpenza reikt nog ni aan de enkels van mornar, dus ja de ploeg is slechter |
Op dit moment zeker, maar intrinsiek zal dat nie veel schelen, tzijn ook andere type's. De ploeg is zeker zwakker dan vorig jaar gewoon omdat ze slechter spelen, maar intrinsiek zal de kwaliteit wel ongeveer hetzelfde zijn. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by djcresto
Veel hangt ook af van de ingesteldheid imo. Als je ziet hoe die aanvallers van Bremen direct mee verdedigen en met welke inzet die de duels aangaan. Een aantal jaar geleden won Anderlecht nog zijn groep in de CL. Vorig jaar ging het er pas uit na onverdiend verlies tegen Bayern. Is de ploeg van nu dan zoveel slechter? Op papier zeker niet, feit is wel dat door de vele blessures en mensen uit vorm er bijna nog nooit dezelfde ploeg heeft gespeeld en dat schept ook heel weinig vertrouwen natuurlijk.
|
Goede analyse gert! qua kwaliteit ist ongeveer hetzelfde als vorig jaar vind ik. |
|
|
| dj Zevan |
over de prestaties van de belgische ploegen zullen we maar zwijgen
gelukkig gaat de champions league gewoon verder en waren vandaag de lotingen voor de volgende ronde
en wat voor affiches :eyes:
dat wordt vastgekluisterd zitten voor de tv
22/02/2005
Real Madrid - Juventus
Liverpool - Leverkusen
PSV - Monaco
Bayern - Arsenal
23/02/2005
Porto - Internazionale
Barcelona - Chelsea
Man. United - Milan
Bremen - Lyon |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
over de prestaties van de belgische ploegen zullen we maar zwijgen
gelukkig gaat de champions league gewoon verder en waren vandaag de lotingen voor de volgende ronde
en wat voor affiches :eyes:
dat wordt vastgekluisterd zitten voor de tv
22/02/2005
Real Madrid - Juventus
Barcelona - Chelsea
Man. United - Milan
|
damn :nervous: :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by dj Zevan
Real Madrid - Juventus
Bayern - Arsenal
Barcelona - Chelsea
Man. United - Milan
|
:eyes:
Dit lijkt net een droom, wat een topmatchen... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:eyes:
Dit lijkt net een droom, wat een topmatchen... |
pff bayern is niet meer de echte topclub van een aantal jaar geleden. Maar die andere matchen :crazy: |
|
|
|
|