|
De sport thread (pg. 91)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, het is inderdaad wel wat traag soms, maar vanaf ge beseft hoe moeilijk het eigenlijk wel niet is gaat ge dat toch met andere ogen bekijken vind ik. |
Poolen da valt nog goed te doen, daar ben ik zelfs vrij goed in :) Maar snookeren is pokkemoeilijk :( |
|
|
| mellow_head |
finale UEFA cup: FC Sevilla - Middlesbrough gespeeld op 10 mei in het Phillips stadion in Eindhoven.
Ben verbaasd dat deze tweede 'middenmotoren' zo ver zijn geraakt :) voor hetzelfde geld was Boekarest door :nervous: |
|
|
| Phortastic |
WTF heeft Ronnie allemaal aan de hand zeg. Hij is nu op dit moment zen 21ste tip aant laten opzetten in dit WK :nervous: :nervous:
Hij haalde zelfs tijdens het frame gewoon zen tip deraf (of het moest der vanzelf zijn afgekomen)... Vraag me af wat Ronnie zou gedaan hebben moest hij toch nog terug aan de tafel zijn gekomen :conf:
Rare boel allemaal, en dan werd der nog ene uit het publiek uit de zaal gegooid lol :eyes: |
|
|
| Gladius |
nee hij werd gewoon door officials aangesproken, en daarna mocht hij terug binnen.
Ronny was idd niet in z'n doen vandaag, veel missers. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
Ronny was idd niet in z'n doen vandaag, veel missers. |
Hebt ge da 1ste frame gezien toen hem trug kwam met zen nieuwe tip?
Echt man men bakkes viel op de grond :eyespop:
Wat was me dat, de ene lange pot na de andere, gewoon ne dikke century :crazy:
En op wat een snelheid hij die century weer maakte. En dan die ovatie van dat publiek, schitterend :)
Zelfs de commentators op BBC waren sprakeloos en totaal van hun melk dervan lol. Schijnt da eer ge ne nieuwe tip gewoon zijt da da toch een 3 dagen kan duren. Ni bij Ronnie blijkbaar :D
Int frame derna was hem ook op weg naar opnieuw ne century ma had hem wa pech met de witte bal :(
8-8, kan nog alle kanten op vandaag :nervous: |
|
|
| mellow_head |
Snooker is lekker chill :cool:
Paul Hunter ftw! |
|
|
| djcresto |
| vroeger snookerde ik regelmatig, voor het uitgaan, tijdens de les. Nu is t een pak geminderd. Slechts heel af en toe nog eens. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
vroeger snookerde ik regelmatig, voor het uitgaan, tijdens de les. Nu is t een pak geminderd. Slechts heel af en toe nog eens. |
Ja tis als ge het zelf doet dat ge beseft wat een niveau dat die mannen halen in die tornooien :eyes:
Als ik ne rode met een kleur kan potten ben ik al meestal heel content lol |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Ja tis als ge het zelf doet dat ge beseft wat een niveau dat die mannen halen in die tornooien :eyes:
Als ik ne rode met een kleur kan potten ben ik al meestal heel content lol |
mijn favoriete manier om te winnen. Beginnen babbelen over vanalles en nog wat en zo men tegenstander uit zijn concentratie halen ;) |
|
|
| Transfusion |
| Probleem is dat de balle bij ons meestal slecht liggen na een paar beurten. Af en toe begint een kleine break al te lukken :) |
|
|
| Gladius |
| ziet er niet goed uit voor Ronnie 'O |
|
|
| Transfusion |
Ach, we hopen op iets gelijk nu is aant gebeuren bij ebdon
P Ebdon (Eng) 15-13 M Fu (HK)
Fu kwam van 8
Go ronnie! |
|
|
|
|