|
De sport thread (pg. 79)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| leguer speelde een dikke match op rechts, Robben heeft geen bal deftig geraakt |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
amai nie
zo zielig |
En hij stond dan net een beresterke wedstrijd te keepen. Misschien dat hij daarom wat overmoedig werd en die onnodige koprol wou showen... |
|
|
| Bl@ckOut |
Zou ni graag in z'n schoenen gestaan hebben :nervous:
diene Emerson zag al ni meer, was al terug aan't lopen. Krijgt dee ineens diene bal voor z'n voeten. |
|
|
| Gladius |
'Met enige vertraging werden de acht teams die zich bij de laatste acht van het kampioenenbal geschaard hadden dan toch uit de trommel gehaald. De presentatrice met dienst viel tijdens de korte show twee keer flauw, maar kon haar opdracht uiteindelijk toch tot een goed einde brengen.'
lol lachen, die beelden wil ik wel 'ns zien.
Arsenal - Juve, Lyons - Milan. zouden 2 finales kunnen zijn. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Gladius
Arsenal - Juve, Lyons - Milan. zouden 2 finales kunnen zijn. |
Misschien daarmee da ze telkens flauw viel :p |
|
|
| Shadowkid |
| Flamengo toont interesse voor Ronaldo en het ziet er meer en meer naar uit dat zijn verblijf bij Real erop zit. Het zou me toch wat verbazen moest hij nu al terug naar een Braziliaanse club gaan. Ondanks de vele kritiek zou ik het trouwens spijtig vinden moest Ronaldo weggaan. Hij is dan wel nooit meer de oude geworden, maar blijf een kwaliteitsvolle spits. Ik ben altijd al wel Ronaldo-fan geweest. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Flamengo toont interesse voor Ronaldo en het ziet er meer en meer naar uit dat zijn verblijf bij Real erop zit. Het zou me toch wat verbazen moest hij nu al terug naar een Braziliaanse club gaan. Ondanks de vele kritiek zou ik het trouwens spijtig vinden moest Ronaldo weggaan. Hij is dan wel nooit meer de oude geworden, maar blijf een kwaliteitsvolle spits. Ik ben altijd al wel Ronaldo-fan geweest. |
mja goed of niet goed, elk seizoen shot hij er toch een 20tal binnen in de competitie. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Hij is dan wel nooit meer de oude geworden, maar blijf een kwaliteitsvolle spits. Ik ben altijd al wel Ronaldo-fan geweest. |
idd, die moet zowiezo bij een topclub in Europa blijven vind ik. |
|
|
| Antony |
| da Flamengo wil hem vooral om hem het plezier in voetbal terug te schenken en zodoende hem op tijd scherp te krijgen mee naar het WK te mogen. |
|
|
| MikeVee |
| BeTA Wielerprono winnaar Milaan - San Remo: CygnusX |
|
|
| Eagle` |
| lol int geval van pozatto moet wel zot zijn als ge zo kort bij de streep zit, en ge voelt ze echt in uw rug komen :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Toch indrukwekkend hoor, zo'n sprint van meer dan 300 meter, en Petacchi toch nog vlotjes afhouden :eyes: |
|
|
|
|