|
De sport thread (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bosko Balaban? :conf: |
wel, ik vind dat gn echte spits hoor... dan moeten ze minstens nog een 2de spits bijhebben:o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Gert Verheyen? :o :p |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Gert Verheyen? :o :p |
ik zei SPITS, niet "mongool":p |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Bertn
wel, ik vind dat gn echte spits hoor... dan moeten ze minstens nog een 2de spits bijhebben:o |
I second that ;). Schitterende avond gisteren, maar ze MOETEN een échte spits hebben! Kben trouwe Club supporter, maar een investering zal noodzakelijk worden voor de CL. Voor de rest is club er echt bijzonder goed op vooruit gegaan! Hun spelwijze is positief gewijzigd: veel de bal het werk laten doen, driehoekjes, tik-tik voetbal -> zo hoort het ook! (geen Noors voetbal, met bal vooruit stampen :p)
Nu, Lange, Victor, Ishiaku zaten wel allemaal in de tribune. Hopelijk kunnen zij zich nog wat tonen (zullen nu wel super gemotiveerd zijn) maar een nieuwe aanwinst is ondervermijdelijk. Lol, misschien es klapke doen met RSCA :toothless hebben toch spitsen in overvloed ;).
Trouwens, schitterend van RSCA! Proficiat! Hun ploeg is echt sterk dit jaar hoor! Laat ons hopen dat ze brokken kunnen maken in de CL!!! (net als Club trouwens, als ze zo in stijgende lijn blijven voortbouwen!)
Wel fun zo tussen 2 wedstrijden zappen. Als het bij de andere wat saaier werd, gewoon direct zappen ;). |
|
|
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik zei SPITS, niet "mongool":p |
heeft het toch maar weer gedaan hé ;). Rode kaart uitgelokt. Het is idd wel een beetje een boerke als hij voetbalt, maar hij is zo sluw als een vos :p |
|
|
| Real |
Straks 16.00h ist loting.
Kben benieuwd wa topaffiches er deze keer uit de urnes rollen. :D |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
idd :D
lets pray for the best ... ma kvrees't ergste :p
naajaaaaaa toch al mooi gespeeld gister v beide n ... champions league halen is nie evident, da bewijzen vele ploegen :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Bertn
ook al vind ik club brugge een bende zeikerds, die match van vandaag was wel spannend! Nu nog een spits kopen om te knn scoren en het zit snor:o |
zijn ze al weken mee bezig :o
op't forum van brugge circuleren al ne hele tijd een aantal namen. Der zouden al onderhandelingen bezig zijn maar der zou pas echt worden overgegaan tot het aantrekken van ne spits als CLub zich kon plaatsen voor CL |
|
|
| Gladius |
| Bompa Verheyen is nog wel van grote waarde voor Brugge, maar eigenlijk is hij vrij hatelijk imo. Van zo'n speler krijgde het toch als tegenstander zekers. Al die comedia del arte maakt voetbal kapot vind ik. voetbal gewoon eens ffs, ipv altij lastig ligge doen en fouten uit te lokken... |
|
|
| _Jedi |
^ewel ik zie Verheyen ook gewoon niet graag spelen, lomp, soms precies nen droid met mankementen dat schokkende voetbalbewegingen doet en dan één op de zoveel keer raak schiet, maar
hij heeft wel een doorzetters mentaliteit en leidersfiguur en een ploeg heeft dat ook nodig.
Maar sjiek wat Anderlecht & Brugge hebben gepresteert,
hopen dat Genk vanavond bevestigd en alle 3 belgische ploegen gaan door op Europees niveau! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ey, wisten jullie trouwens al dat Gert Verheyen zijn vrouw heeft leren kennen in dancing Highstreet!? :eyes: :stongue: |
|
|
| mellow_head |
GROEP A
_______
FC Bayern München
FC Juventus
Club Brugge KV
Rapid Wien
GROEP G
_______
FC Chelsea
FC Liverpool
RSC Anderlecht
Real Betis
weer nix voor de Belgen:stongue: |
|
|
|
|