|
De sport thread (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon:
hantuchova - sharapova nu live op sporza |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by djcresto
hantuchova nu live op sporza |
is dat die meid met haar stekkebenen? :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Nyah
is dat die meid met haar stekkebenen? :p |
inderdaad, lange benen van 1m50 denk ik. Ze heeft ondertussen wel terug een buikje gekregen
Nuja tmag nog een 'mooie' match zijn. Kijken doe ik niet, vrouwentennis kan me niet meer boeien. Tniveau ligt zoveel lager dan bij de mannen en door kim en justine is het nu echt al uitgemolken tot en met. |
|
|
| Pumaz |
| Over Sharapova valt niet te klagen *drools* |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by djcresto
voor de liefhebbers van vrouwelijk schoon:
hantuchova - sharapova nu live op sporza |
podverdorrie ik wou net hetzelfde posten
das idd nie meer normaal die vrouwkes    |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Over Sharapova valt niet te klagen *drools* |
Jawadde, ik denk dat ik toch nog maar een extra half uurtje studiebreak ga nemen...:D |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by djcresto
Ze heeft ondertussen wel terug een buikje gekregen
|
DUDE, is dat een buikje? dan heb ik een trotse bierbelly :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Sorry Jack, ik kon het niet laten :D
 |
|
|
| Pumaz |
| Geeft niet, ik vind het zelfs een goeie, al heb ik de indruk dat de meesten in België hem niet zullen snappen. Rugby is hier immers niet zo populair... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Frankrijk MOET winnen, omdat ze toch wel een beetje status hoog hebben te houden, lijkt mij
en ze spelen ook nog gewoon het betere voetbal, dus mooi om naar te kijken
ALLEEEEEEEEEEEEE LES BLEUUUUUUUUUUS |
Vond het anders een vrij saaie wedstrijd vanavond in vergelijking met andere wedstrijden dit toernooi... |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Geeft niet, ik vind het zelfs een goeie, al heb ik de indruk dat de meesten in België hem niet zullen snappen. Rugby is hier immers niet zo populair... |
hey, wij zien hier genoeg geïmporteerde tv-programa's om zo de regels van rugby en zo te leren...:D
trouwens, die match van frankrijk tegen griekenland was saaaaaaaaaaaiii..:whip: |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Bertn
hey, wij zien hier genoeg geïmporteerde tv-programa's om zo de regels van rugby en zo te leren...:D |
Maybe so, maar je moet bij die foto ook weten waar Johnny Wilkinson het over heeft. |
|
|
|
|