|
De sport thread (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| Als je goed kijkt bij het filmpje van Toni_D2 zie je dat die turkse trainer seconden eerder zwitserse spelers probeert onderuit te halen. |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Well I'll be damned, voor één keer LIJKT Toni eens gelijk te hebben :eyes:
Hoewel er niet echt veel af te leiden is uit dat filmpje, de kwaliteit zuigt enzo... |
Niet op fullscreen zetten: uw venster wat verkleinen.
Ohh, ik heb weer gelijk. :eyespop: ;-) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
het lijkt idd out of this world maar 'k geloof het wel, 't staat toch nog steeds op nike.com, denk niet dat die het zich kunnen permitteren om een getruceerd promotiefilpje te maken voor die schoenen en online te plaatsen |
Echt wel te gek :crazy: :eyes: :eyes: |
|
|
| Bomar |
Ik ga volgend jaar toch maar weer voor de nederlanders supporteren tijdens het EK. Is altijd wel spannend, en meestal blijven ze er toch lang in. En mss hopelijk zit er deze keer wel een 1e plaats in??:rolleyes:
:p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Toni_D2
Ohh, ik heb weer gelijk. :eyespop: ;-) |
Nuance: ge hebt EENS gelijk :p |
|
|
| Gladius |
zware schorsingen mogen volgen voor de schuldigen imo.
wat een gedrag, zeer onsportief |
|
|
| pooley |
Rellen, de goeie ouwe tijd.
En nee ze leven nimeer in de middeleeuwen, NE PAS, NE PAS VRAI |
|
|
| pooley |
Voila, twas dus toch fake maaar hij koin het 2 keer !i1one
Nike en Ronaldinho zijn bedriegers
Nike en Ronaldinho zetten fans voor schut.Nike bekent. De spot met Ronaldinho, die vier keer op rij op de deklat trapt is gemanipuleerd. De Amerikaanse sportartikelengigant boet nu wel in aan geloofwaardigheid.
Staaltje manipulatietechniek
In het reclamefilmpje jongleert de Braziliaan van FC Barcelona eerst wat met de bal, neemt hem dan op de slof en trapt vanop aanzienlijke afstand, pardoes op de deklat. Niet één keer, maar vier keer op rij, zonder dat de bal de grond raakt. Een fraai staaltje traptechniek, zo lijkt het want in wezen gaat het vooral om een mooi staaltje digitale manipulatietechniek. Dat moet ook Vita Clausen, communicatieverantwoordelijke van Nike in Noord-Europa toegeven. "We hebben inderdaad digitale manipulatietechnieken gebruikt", aldus Clausen in de Noorse krant VG. "In werkelijkheid stond er een man die Ronaldinho inderdaad de bal toespeelde, maar hij kon toch twee keer na elkaar de deklat raken", beweert Clausen. |
|
|
| Antony |
| sjiek gedaan toch... ma zoiet doe mij nu ni nike voetbalschoenen kopen |
|
|
| Gladius |
"De Amerikaanse sportartikelengigant boet nu wel in aan geloofwaardigheid."
lol op wa slaagt da nu. of ineens heel veel mensen niet meer geloven dat ge da met die schoenen kunt doen ofzow? :haha:
of da ze mensen minder doen geloven dat hun schoenen gefabriceerd worden door kinderen voor een hongerloon in erbarmelijke omstandigheden? |
|
|
| Shadowkid |
| Real zwaar verloren van Barca :( |
|
|
| mellow_head |
| Real zoog wel temenes :rolleyes: Ronaldinho is teh pwnage! |
|
|
|
|