|
De sport thread (pg. 121)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Nabistai
En Brugge wil maar liefst 4 miljoen geven voor Koen daerden :haha: |
goeie speler, maar echt wel veeeeeel te veel geld. Dan kunnen ze beter nog een beetje geld meer uitgeven en daar dan twee goei spelers voor halen ergens in argentinie (zoals anderlecht) die dan waarschijnlijk nog even goed of beter zijn dan daerden.
| quote: | Originally posted by djcresto
Steven Defour verbreekt contract bij Genk
do 15/06/06 - Steven Defour heeft zijn contract bij Racing Genk verbroken. Hij maakt gebruik van de wet van 1978 om de club wegens "ernstige redenen" te verlaten.
sporza.be |
khoop dat em der in slaagt om zo vrij te komen, naar ajax gaat en daar op de bank zit weg te rotten en zo zijn carriere om zeep helpt. Die kan dus nu eens echt niks gaan zoeken in amsterdam. Ze hebben na het behalen van de CL al besloten ne topper te halen, en da's ook de reden waarom ze plots niet zo ver meer wouden gaan om defour binnen te halen. Hij zal daar dus niks meer worden dan ne bankzitter met af en toe eens een invalbeurt ... |
|
|
| The_G0dfather |
| BS, als hij goed speelt bij Ajax zal/zou hij daar alle kansen krijgen ! |
|
|
| Jasperovitsj |
Defour heeft te veel noten op zijn zang gekregen ja. Speelt niet slecht, maar het is nu ook nog niet dé beste speler van de competitie hé. Meneerke denkt wel dat hij nu al een basisplaats bij een Europese topclub waard is, en liefst ook met een aardige som transfergeld.
Dat hij eerst maar bevestigt dit seizoen, en dan pas mag hij beginnen zweven zoals hij nu doet... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
BS, als hij goed speelt bij Ajax zal/zou hij daar alle kansen krijgen ! |
idd, Ajax zou de ideale ploeg voor hem kunnen zijn omdat hij daar ook echt die kansen zou krijgen. Maar dat was voor Ajax CL haalde en ze nog veel geld wilden geven voor Defour. Omdat ze uiteindelijk toch nog CL hebben gehaald hebben ze besloten om ne grote naam binnen te halen voor het middenveld (was toch sprake van in de kranten en zal toch wel beetje waarheid in zitten :) ) en daar veel geld aan te spenderen. Daarom zullen ze uiteindelijk ook niet bereid geweest zijn om de transfersom te betalen die Genk wilde vangen. Defour was geen prioriteit meer en gewoon te duur.
Als ze die 'grote naam' ook echt binnenhalen, en defour gaat naar ajax, zie ik defour daarom ook niet echt veel spelen. Die dure speler zal wel 'moeten' spelen of al serieus moeten onderpresteren.
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Defour heeft te veel noten op zijn zang gekregen ja. Speelt niet slecht, maar het is nu ook nog niet dé beste speler van de competitie hé. Meneerke denkt wel dat hij nu al een basisplaats bij een Europese topclub waard is, en liefst ook met een aardige som transfergeld.
Dat hij eerst maar bevestigt dit seizoen, en dan pas mag hij beginnen zweven zoals hij nu doet... |
hier ben ik het volledig mee eens, hij begint serieuze capsones te krijgen
gewoon ne enorme dikke nek, ... ne ideale speler voor Anderlecht dus :toothless :p
;) |
|
|
| IgnazZio |
| Opt WK zijn tot nu toe toch al 80% vd matchen gewoonweg saai :sadgreen: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Opt WK zijn tot nu toe toch al 80% vd matchen gewoonweg saai :sadgreen: |
Kijk dan naar die andere 20% :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
* Genk-spits Bob Peeters heeft zijn club laten weten dat hij dolgraag wil terugkeren naar Lierse, schrijft Gazet van Antwerpen. Peeters, die in Genk nog een contract heeft tot juni 2007, kan op het Lisp voor meerdere jaren tekenen. Nog bij Lierse verlengt Sven Vandenbroeck zijn contract met twee jaar.
Bron: TeleTekst
_O_ _O_ |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by IgnazZio
Opt WK zijn tot nu toe toch al 80% vd matchen gewoonweg saai :sadgreen: |
En het helpt ook niet als die commentators constant zitten te zagen dat het een saaie match is, daar erger ik me nog meest aan. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Als ze die 'grote naam' ook echt binnenhalen, en defour gaat naar ajax, zie ik defour daarom ook niet echt veel spelen. Die dure speler zal wel 'moeten' spelen of al serieus moeten onderpresteren.
|
moeten ze die eerst nog vinden en dan moet hij nog goed spelen etc...etc...
Kijk naar Juanfran, ook niet de minste die ze gekocht hadden en die speelde ook niet naar behoren. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
* Genk-spits Bob Peeters heeft zijn club laten weten dat hij dolgraag wil terugkeren naar Lierse, schrijft Gazet van Antwerpen. Peeters, die in Genk nog een contract heeft tot juni 2007, kan op het Lisp voor meerdere jaren tekenen. Nog bij Lierse verlengt Sven Vandenbroeck zijn contract met twee jaar.
Bron: TeleTekst
_O_ _O_ |
lol, wat gebeurd daar toch allemaal op genk? :haha: |
|
|
| IgnazZio |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
En het helpt ook niet als die commentators constant zitten te zagen dat het een saaie match is, daar erger ik me nog meest aan. |
Commentaar is idd erbarmelijk, ik schakel geregeld over naar Ned2 zenne |
|
|
| Gladius |
| die oudere op den holland vind ik echt goed. |
|
|
|
|