|
De sport thread (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
morgen Frankrijk - Engeland, dat gaat smullen worden!! :crazy: |
Als Engeland wint wel, ja :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik hoop gewoon op een goeie pot voetbal, mij maakt het niet uit wie wint! Alhoewel, ik hoop toch ook wel dat Thierry Henry zijn duivels ontbindt, kvind het zo'n prachtige speler... |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
ik hoop toch ook wel dat Thierry Henry zijn duivels ontbindt, kvind het zo'n prachtige speler... |
Hij heeft geluk dat Terry out is, anders lag hij weer telkens op de grond zoals in de CL-kwartfinale.
Iemand de franse persconferentie gezien? Het was live op Sky Sports (satelliet) maar naar het schijnt hebben ze veel weggeknipt op Sporza, ik hoop dat ze boze Henry getoond hebben :haha: |
|
|
| Buoyant |
dan ga ik hier ook maar eens iets geks zeggen over het EK, Kroatië en Griekenland in de halve finale, Duitsland en Spanje in de andere, kzal mijn mening misschien dinsdag nog ff hierzien als ik alle ploegen ne keer gezien heb.
Om der bij te horen zal ik ook nog ma ff zeggen da mijn ergste voetbalblessures gelukkig nog maar omgeslagen enkels zijn en last van de lies ( wat snel op te lossen valt door de elleboog van de kinesist, geen pretje btw, maarja mietjes spelen geen voetbal eh, mogen ze ook nie vind ik, is nie eerlijk om met andere mannen samen te douchen als je der van geniet)
u snapt waarom dit allemaal tussen haakjes staat hoop ik, sorry zieke geest can't help it en tis al laat eh
NBA kan mij verder ook nog wel bekoren, iemand die schitterende tip-in/dunk gezien vandaag aan het begin van de wedstrijd van die ene speler van de Pistons? heerlijk
ook mooi hoe "The Shaque" (hoop dak da goed schrijf) gewoon de tegenstander in zijn rug ff wegduwt alsof ie er niet staat, echt een beer van ne vent |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Buoyant
maarja mietjes spelen geen voetbal eh, mogen ze ook nie vind ik, is nie eerlijk om met andere mannen samen te douchen als je der van geniet)
|
ROFL :haha: :haha: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
W00t, al een zalig begin van het EK! Jammer voor Portugal, maar als ze zo spelen verdienen ze de titel toch niet, en chapeau voor de Grieken, een mooi en solide elftal met een héél sterke verdediging! De wedstrijd van Spanje heb ik niet gezien, maar ik ben wel blij dat ze verdiend hebben gewonnen! En morgen Frankrijk - Engeland, dat gaat smullen worden!! :crazy: |
Achja Portugal is ook al een team met sterallures. Figo en Rui Costa zijn 2 leuke spelers maar naderen toch de pensioenleeftijd, zijn dus nu ook al veel trager. Wat ik wel nie snap is dat Deco en Ronaldo daar op de bank beginnen. De ploeg die het ek wil winnen zal er voor moeten vechten. Met enkel salonvoetbal kom je er niet. |
|
|
| Gladius |
ja, Griekenland heeft mij ook aangenaam verast. En Portugal begin ik meer en meer te haten; zo'n bende sterren bijeen die geen serieuze ploeg kunnen vormen...
Bij Spanje was die Vicente wel zalig vond ik. Oververdiend gewonnen btw.
nieuw pronostiekje:
Kroatië - Zwitserland 2-1
Frankrijk - Engeland 1-0
btw, gerdt, Costa en Figo zijn allebei 32 =), en Figo vond ik gisteren nog den beste Portugees |
|
|
| Buoyant |
ook maar eens een pronostiekje wagen dan:
Kroatië - Zwitserland 1-0
Frankrijk - Engeland 1-1
Maar ik hoop vooral op mooi voetbal eigelijk, das het belangrijkste eh
heerlijke baltoetsen van Zidane, Henri met een snelle dribbel of een magistraal schot van Beckham, tja een boy can dream, no ? :D |
|
|
| Gladius |
| jah idd, schoone voetbal staat bij mij ook voorop |
|
|
| Nyah |
pronostiekske ;)
Kroatië - Zwitserland 1-0
Frankrijk - Engeland 2-1
Helaas kan ik ni kijken: examens...:whip: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Nyah
pronostiekske ;)
Kroatië - Zwitserland 1-0
Frankrijk - Engeland 2-1
Helaas kan ik ni kijken: examens...:whip: |
Ik heb precies hetzelfde ingevuld bij de poule hier :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Figo bakte er niks van in mijn ogen. Hij heeft nog wel de klasse van vroeger, maar steeds minder geniale momenten, en dan nog zo egoïstisch spelen terwijl er een klassebak als Deco naast u loopt...:rolleyes:
Die twee zouden beter samen spelen, dat moet vuurwerk geven! |
|
|
|
|