|
De sport thread (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ORANJE FOR EURO CHAMPION |
kdacht het niet eh, da verdienen ze in mijn ogen nog altijd niet.
Hoeveel wedstrijden hebben ze al (met glans en overtuiging) gewonnen? 1 dus en tegen Letland nog wel. Zegt opzich al genoeg denk ik, en ja ze hebben na al die jaren pech nu ook eens een keer geluk met de strafschoppen, maar voor de rest stelt het nog altijd geen voor wa ze laten zien,
kvond het over het algemeen toch ma weer een tamme wedstrijd,
ja de hitte telt ook mee, want daar kunnen al die vedetten die in Italie en Spanje spelen niet zo goed tegen natuurlijk.
Maar ja dat maakt natuurlijk niks uit voor de nieuwe Europese Kampioen
die voorlopig weer van het "penaltysyndroom" af is.
Sow en dat wou ik nou ff kwijt. :D ik kan nog wel ff doorgaan denk ik
maar mijn punt is nu onderhand wel duidelijk denk ik :p
shoot me now, please |
|
|
| eieregooie |
/me shoots Buoyant :D :p
Zo pfff... Twas een gare wedstrijd maar omfg wat spannend voor de spelende landen! Ben echt goed naar de klote van de spanning, vooral met die strafschoppen, dus nu maar ff lekker een afzakkertje halen in de Asta :) |
|
|
| Gladius |
Als ge alleen maar ziet hoe Holland zich kan kwalificeren zonder goed te spelen, kunde niet anders dan te zeggen dat het een erbarmelijk slecht EK is geweest (tot hiertoe).
Toch was ik gisteren meer voor Holland, ik gun het ze om eindelijk van dat penalty-trauma vanaf te zijn =) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zweden of Tjechië wint EK. Heb ik al van begin gezegd. |
Goooooooo Tjechië |
|
|
| Pumaz |
| Na dit EK zitten er toch wel een paar ploegen achter Milan Baros denk ik :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Buoyant
kdacht het niet eh, da verdienen ze in mijn ogen nog altijd niet.
Hoeveel wedstrijden hebben ze al (met glans en overtuiging) gewonnen? 1 dus en tegen Letland nog wel. Zegt opzich al genoeg denk ik, en ja ze hebben na al die jaren pech nu ook eens een keer geluk met de strafschoppen, maar voor de rest stelt het nog altijd geen voor wa ze laten zien,
kvond het over het algemeen toch ma weer een tamme wedstrijd,
ja de hitte telt ook mee, want daar kunnen al die vedetten die in Italie en Spanje spelen niet zo goed tegen natuurlijk.
Maar ja dat maakt natuurlijk niks uit voor de nieuwe Europese Kampioen
die voorlopig weer van het "penaltysyndroom" af is.
Sow en dat wou ik nou ff kwijt. :D ik kan nog wel ff doorgaan denk ik
maar mijn punt is nu onderhand wel duidelijk denk ik :p
shoot me now, please |
: offtopic: verhip krijg nou tieteh, in het groen getypt, effe aanpassen. Dacht dat het wel oranje was aangezien ik zit te klooien met 16 kleuren
: ontopic: Je hebt wel gelijk overweldigend was het nou ook weer niet. Zal wel finale Portugal - Tjechië worden. Maar ik blijf er op hopen dat Oranje de kans krijgt om zen verlies in de poule wedstrijden recht te zetten ;) |
|
|
| TOR |
| wedden dat de wedstrijd tegen Portugal opnieuw op strafschoppen uitdraait? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TOR
wedden dat de wedstrijd tegen Portugal opnieuw op strafschoppen uitdraait? |
tor??? mening over.. voetbal?!! ;)
maar ge zou wel eens gelijk kunne hebbe => |
|
|
| Eagle` |
| Daar straks euro2004 met de Raymond, zalleeeeeeeeggggggggggggg |
|
|
| Pumaz |
| Moest het iemand intreseren: Maria Sharpova heeft de kwartfinale gehaald. Hopelijk word die uitgezonden ergens, want van haar krijg ik nooit genoeg :D |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Moest het iemand intreseren: Maria Sharpova heeft de kwartfinale gehaald. Hopelijk word die uitgezonden ergens, want van haar krijg ik nooit genoeg :D |
Het wordt eens tijd dat ik op reis ga naar rusland... ELKE russische tennister is wel één of ander supermodel... |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Hopelijk word die uitgezonden ergens
|
Waarschijnlijk wel, en vanuit alle camerahoeken en -standpunten denk ik! ;) :D |
|
|
|
|