|
De sport thread (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Pheatus |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
zalige goal van Portillo :D |
nogal ja :D :eyes:
meer dan degelijke wedstrijd! Except de laatste bizarre minuut... best grappig ;) maar o wé als die nog zou meetellen :whip: |
|
|
| Gladius |
| ManU deruit! victory!!!! |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
ManU deruit! victory!!!! |
waarom is da zo leuk? |
|
|
| Bl@ckOut |
Waarschijnlijk omdat Man Utd één van dé gevestigde waarden is in de CL die altijd doorgaan naar de 2e ronde, en het één van de rijkste clubs is. En toch niet doorgaan :p
Dan had ik liever bayern of real madrid eruit gezien eigenlijk. |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Waarschijnlijk omdat Man Utd één van dé gevestigde waarden is in de CL die altijd doorgaan naar de 2e ronde, en het één van de rijkste clubs is. En toch niet doorgaan :p
|
bwa niet alleen daardoor. sinds hun chancewinst over Bayern (in 99 denk ik) heb ik iets tegen die ploeg.
ohja, en vooral ook omdat die stomme Rooney daar speelt. die kan ik absoluut ni hebbe |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Gladius
die stomme Rooney |
Zolang Giggs er speelt... |
|
|
| Antony |
| Kobe Bryant 81 punten in 1 match... sbelange ni slecht :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Alleen Wilt Chamberlain heeft in 1962 beter gedaan (100 punten :eyes: ) wist teletekst mij te vertellen. Dus redelijk indrukwekkend ja :) |
|
|
| Antony |
inderdaad, Wilt had destijds niet veel verdedigers die hem aankonnen :p Jordan's career high is 69...
Kobe is ni men favoriete speler, sinds Shaq naar Miami verkast is heeft hij de touwtjes in LA wel in handen. 81 punten kunnen maken verdient respect... moet je wel weten dat hij maar 28 van zen 46 doelpogingen benutte.
dus er zijn er veel die nu zeggen: "zo kan ik het ook" , en da is dan ook wel zo :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Maja, Jordan's career gemiddelde zal wel een pak hoger liggen waarschijnlijk, zelfs als ge die laatste comeback bij de Wizards meetelt? |
|
|
| Antony |
jordan 30.1
bryant 22.4
:p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
jordan 30.1
bryant 22.4
:p |
lang leve james lebron. Dat is nu al de ster en wordt nog een vele grotere! Die scoort nie alleen maar pakt nog rebounds en geeft nog assists ook. Nu al 5000 punten gescoord en dat op die leeftijd, kan zelfs Jordan niet aan tippen. Enja zelfs nu wordt er al veel sterker verdedigd dan in Jordan's tijd. |
|
|
|
|