return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 137)
View this Thread in Original format
Eagle`
check sportwereld.be, daar worden er al een aantal berichten rond de affaire tegengesproken, zoals dat Lefevere zou Johan tegengehouden hebben om naar buiten te komen met zijn dopingbekentenis

http://www.sportwereld.be/Article/D...cleID=G1117DG1P

http://www.sportwereld.be/Article/D...cleID=G1117DG20

Als dit voorgaat mag HLN een aantal zware schadeclaims verwachten :crazy:
Real
Lefevre: "Ik heb gezegd: "Johan, weet dat als je bekent, ik je niet langer op freelancebasis kan gebruiken als pr-man van het team. Dat pikken mijn sponsors niet." Maar ik heb hem nooit tegengehouden."


Wat een hypocriet. Hij was zich er dus volledig van bewust.
Eagle`
quote:
Originally posted by Real

Wat een hypocriet. Hij was zich er dus volledig van bewust.



infeite wel :nervous:. Blast ni grondig doorgelezen :clown:
MikeVee
Quote lefevre uit dat artikel: "want sinds 1999 deed ploegdokter Yvan Vanmol geen grote ronde meer, "

Opvallend, die dokter zegt dan weer dat hij sinds 2003 geen grote ronde meer gedaan heeft.


En ondertussen is Frank Vandenbroucke nog eens in verdenking gesteld.
mellow_head
Jaja der gaat nog een vette staart aan kome :nervous: het wielermilieu is nu al grondig verneukt as get mij vraagt.


/failed miserably
FCB_Fanatic
gisteren is er een hele reportage over deze zaak geweest op terzake. Er werden toch al een deel van de verklaringen weerlegt of toch in twijfel getrokken. Dat maakt die getuigenissen in mijn ogen ook al direct minder geloofwaardig.
djcresto
Gisterenavond Kevin Vanderperren brons op het EK kunstschaatsen. In de lange kuur was hij zeker de op één na beste waardoor hij van de 4e nr de 3e plaats steeg. Knappe prestatie!
Eagle`
quote:


Quick.Step-renner formeel: "Van Mol duikt wel op in grote Rondes"

Yvan Van Mol, de dokter van Quick.Stepploeg, beweerde gisteren dat hij sinds 2003 niet meer in de grote Rondes gewerkt had. De Quick.Steprenner die getuigde in Het Laatste Nieuws benadrukte in zijn getuigenis nochtans dat hij wel degelijk in die rittenkoersen aanwezig was. Letterlijk klonk het op het bandje zo: «(...) niet de hele tijd, maar voor de cruciale momenten vliegt Yvan over, doorgaans twee, drie dagen per Ronde.»

De arts die renners van de Mapei-ploeg behandelde, beweerde in Het Laatste Nieuws dan weer dat onder meer epo via het internet besteld werd. 'Onmogelijk, want sommige producten kunnen enkel in gekoelde toestand bewaard en vervoerd worden', klonk het gisteren. Opnieuw het bandje van onze arts erbij gehaald dus, en dat ging, alweer letterlijk, zo: «(...) epo en zo werd meestal via het internet besteld. Pakjesdiensten leveren dat in perfecte staat bij de renner thuis, of op een vals adres, af.»

Wat zeggen de specialisten? «Dat is perfect mogelijk », aldus Joris Stiers, adviseur van legale voedingssupplementen bij verschillende topsporters. «Ik werk enkel met toegelaten, strikt onverdachte producten, maar ook die moeten soms in gekoelde of zelfs diepgevroren toestand bewaard worden. Het is toch niet omdat je iets via je computer bestelt, dat het uit je printer komt gerold? Het is eigenlijk heel makkelijk: je bestelt iets via het internet, een pakjesbedrijf levert het in een doos in piepschuim op droog ijs. Het product blijft ijskoud, de meerkost van zo'n verzendbehandeling is hooguit een paar tientallen euro.» (hln/Het Laatste Nieuws)

djcresto
Lefevre heeft nu klacht ingediend tegen Het laatste nieuws, de journalist in kwestie en de hoofredacteur.
Config
hah.. dat lijkt me toch maar al te makkelijk: HLN is in het bezit van een bandje en kan gewoon willekeurig zeggen wat er zou op staan..
dat lijkt me echt kinderachtige journalistiek..

Config
quote:
"Geen systematische bloeddoping bij Quick-Step"

za 27/01/07 - Volgens de UCI is er bij het Quick-Step-team van manager Patrick Lefevere nooit sprake geweest van een dopingsysteem.
"Van georganiseerd en systematisch epogebruik bij Quick-Step kan geen sprake zijn." Dat besluit De Morgen samen met de UCI op basis van de bloedwaarden die de Quick-Step-renners lieten optekenen.
Patrick Lefevere
(foto PhotoNews)
Tussen 1 januari 2003 en 31 december 2006 zijn de bloedwaarden van de Quick-Step-renners 321 keer gecontroleerd, door acht controleurs uit vijf landen.

De Morgen mocht de resultaten inkijken.

"Aan deze waarden is echt niets verdachts", zegt een woordvoerder van de UCI.

"Deze waarden zijn zo consequent en logisch dat ze niet gemanipuleerd kunnen zijn. En bloed liegt niet."
Wat vond De Morgen in de UCI-gegevens
Uit de resultaten van de UCI blijkt dat de hematocrietwaarden van Quick-Step rond of onder het UCI-gemiddelde liggen en dat ook andere bloedwaarden normaal zijn.
Yvan Van Mol
(foto Photonews)
De gemiddelde hematocrietwaarde van Quick-Step bij Gent-Wevelgem bedroeg 44,8. kroongetuige Luc Capelle sprak in Het Laatste Nieuws van 49. (meer dan 50 kan wijzen op epogebruik, red).

Quick-Step begint het seizoen in vorm, dat blijkt ook uit de bloedwaarden. Logisch, want het focust op het voorjaar.

In de Tour liggen de waarden opvallend laag en dalen ze elke week. Het tegendeel zou verdacht zijn. De renners werden in de Tour 17 keer gecontroleerd, acht keer lag de genoteerde waarde onder de 40.

Eén renner liet meer dan 50 optekenen, maar hij kreeg een attest tot 52.

"Dit bewijst dat er bij ons geen sprake is van bloeddoping", zegt Quick-Step-dokter Yvan Vanmol (foto).


:sporza.be

De Morgen & het UCI weerleggen zelf al de beschuldigingen..
MikeVee
De UCI is nu ook niet echt een betrouwbare bon. hoeveel van de grote dopingzaken de afgelopen jaren komen er dankzij het bloedonderzoek van de UCI? De meeste zaken komen aan het licht via gerechtelijke onderzoeken waarna blijkt dat de officiele onderzoeken nooit iets aan het licht brachten
Die resultaten ontkennen mijn insziens niet veel. Iemand met veel ervaring en kennis kan die resultaten perfect voorspelen en beinvloeden. Merk trouwens de zin op dat de resultaten tijdens de tour opvallend laag waren.
En dat neemt niets weg van de andere beschuldigingen van cocaïne,... .
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement