|
De sport thread (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| JediD4M |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Criterium of niet, ik kon nergens geraken :mad::whip: |
Ook niet met de fiets? ;) |
|
|
| lievez |
| op Sporza ist van criterium in Oilsjt :) |
|
|
| Pumaz |
| Ooh mss was ik op TV :D |
|
|
| Kaidreas |
| ^verkleed als hinkepie ofzo:D |
|
|
| lievez |
| de robby é gewonne, klopte Boonen in de spurt |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by lievez
de robby é gewonne, klopte Boonen in de spurt |
Mooie revanche, maar ik denk toch dat hij liever op de champs élysées had gewonnen ipv hier... |
|
|
| JediD4M |
Euhm buiten het olympisch geweld van tegenwoordig is er dit weekend na een jaar afwezigheid terug een belgische Grand Prix Formule 1.
Jammer genoeg is Schumi & Ferrari ook dit jaar veel te sterk en is de spanning er al lang uit, Schumi kan dit weekend zelfs Wereldkampioen worden .. voor de 6de maal... waarmee hij nu ook Fangio achter zich laat en the greatest F1 driver all time word.
Ik was vroeger Schumi fan .. maar zen suprematie maakt de sport gewoon kapot... ik stond vroeger snachts op om naar de GP F1 van Japan te kijken, ik zou nu reeds vertrekken om naar Spa te gaan kamperen.. nu .. *zucht* ik val bij elke GP bijna in slaap .. eens Schumi op = End of story.
Anyway .. tickets staan in korting dezer dagen .. er zijn nog genoeg brozen tickets (staanplaatsen rond het ganse circuit) te koop voor het weekend = 128€ voor de 3 dagen.
Allé nu slaap ik gewoon goe uit de zondag, zaterdag naar Dancing Vibes in Knokke. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Euhm buiten het olympisch geweld van tegenwoordig is er dit weekend na een jaar afwezigheid terug een belgische Grand Prix Formule 1.
Jammer genoeg is Schumi & Ferrari ook dit jaar veel te sterk en is de spanning er al lang uit, Schumi kan dit weekend zelfs Wereldkampioen worden .. voor de 6de maal... waarmee hij nu ook Fangio achter zich laat en the greatest F1 driver all time word.
Ik was vroeger Schumi fan .. maar zen suprematie maakt de sport gewoon kapot... ik stond vroeger snachts op om naar de GP F1 van Japan te kijken, ik zou nu reeds vertrekken om naar Spa te gaan kamperen.. nu .. *zucht* ik val bij elke GP bijna in slaap .. eens Schumi op = End of story.
Anyway .. tickets staan in korting dezer dagen .. er zijn nog genoeg brozen tickets (staanplaatsen rond het ganse circuit) te koop voor het weekend = 128€ voor de 3 dagen.
Allé nu slaap ik gewoon goe uit de zondag, zaterdag naar Dancing Vibes in Knokke. |
formule 1 zegt me al een tijdje niets meer. Twordt inderdaad wel een saaie boel. Gelukkig zijn er nog een aantal talenten als Alonso en Butten. |
|
|
| JediD4M |
Voor de enkele F1-fans =
dit weekend Japanse Grand Prix maar de regio word geteistert door een Typhoon namelijk Typhoon '22'.
Hierdoor worden pre-qualify en kwalificatie allemaal 's zondags voor de race afgewerkt... in de moderne F1 is dit een premiere. |
|
|
| TOR |
| niet te verwonderen.. torrential rain + windsnelheden tot 180km/u :eek: |
|
|
| Gladius |
om hier nog maar eens nieuw leven in te blazen; de belgen tegen Spanje =\ aiaiai no est bueno! :(
(voor diegene die even op een andere planeet waren, Spanje won met 2-0 en de belgen kregen 2x rood).
Opinions?! (buiten Tor die 'voetbal?! :nervous: ' zegt) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Gladius
om hier nog maar eens nieuw leven in te blazen; de belgen tegen Spanje =\ aiaiai no est bueno! :(
(voor diegene die even op een andere planeet waren, Spanje won met 2-0 en de belgen kregen 2x rood).
Opinions?! (buiten Tor die 'voetbal?! :nervous: ' zegt) |
Kompanie speelt soms met te veel risico, met alle gevolgen van dien. Het gaat hier tenslotte over een wk qualificatie match geen match uit de belgsiche kompetitie zo, daar kan ie zulke fouten hoogstewaarschijnlijk rechtzetten maar op dit niveau wordt dat 9/10 afgestraft en zou gooien ze punten te grabbel. |
|
|
|
|