return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 133)
View this Thread in Original format
Antony
belgie begint goe aan het tennis. x-man versloeg zelfs nadal opweg naar zen 2de titel en pakte tegen nadal in de finale van het dubbelspel een 2de prijs mee. en kim die wint van Sharapova voorspelt een mooi afscheidseizoen. :)
Jasperovitsj
Antwerp (met een b-eftal nota bene) is Lierse aant vernederen :nervous:
Gladius
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Antwerp (met een b-eftal nota bene) is Lierse aant vernederen :nervous:

yep, superCampbell is er dan nog niet bij =). tis gewoon de engelse mentaliteit die het verschil maakt. cmon you redz!!!
Jasperovitsj
De Greg gaat hier vanavond waarschijnlijk lichtelijk euforisch komen posten :D


Wel zonde voor Lierse natuurlijk, dat gaat hen nog dieper de put in duwen :s Dus Blue Sky zal iets minder enthousiast zijn...
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wel zonde voor Lierse natuurlijk, dat gaat hen nog dieper de put in duwen :s Dus Blue Sky zal iets minder enthousiast zijn...

Idd! Hopelijk kunnen ze volgende week in de competitie de knop eindelijk eens omdraaien.
FCB_Fanatic
Brugge heeft precies ook weer een overtuigende prestatie neergezet :rolleyes:

1-0 winst tegen een blijkbaar vrij zwak Westerlo :(
Progrez
Ik heb me inderdaad uitstekend geamuseerd, Jasper.
We hadden kaarten voor vak P achter de goal; een vak dat normaal gezien enkel voor Liersesupporters bestemd is. Aangezien het enige bezoekersvak voor Antwerp op zeer korte tijd uitverkocht was, restte ons geen andere mogelijkheid dan kaarten te kopen onder het mom van Lierse-fan. Bah.

Gelukkig waren er nog honderden aanhangers van Antwerp die er ook zo over dachten. Zodoende waren we in dat vak onverwacht ruimschoots in de meerderheid. Het gezicht van de brave kempenzonen sprak boekdelen; zelfs in hun eigen stadion konden ze hun mond niet meer open doen. Ook in andere delen van het stadion zag men veel rood-witte gebieden tussen geel-zwarte. Bijzonder vreemd dat dit wordt toegelaten. Het was dan ook geen verrassing dat er na de wedstrijd enkele rellen uitbraken.

Over de match kan ik kort zijn; Lierse speelde bijzonder zwak en is klaar voor de degradatie. Antwerp daarentegen lijkt me al een heel seizoen klaar voor promotie.

Tot slot een kleine vermelding voor café Waregem, dat zowel voor als na de wedstrijd de crème de la crème van de Antwerpsupporters bediende. Ook een pluim voor de stadion-dj die tijdens de rust Kosheen - Catch (Ferry Corsten remix) oplegde.

Op naar volgend weekend. Maar dan zonder verslag.
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De Greg gaat hier vanavond waarschijnlijk lichtelijk euforisch komen posten :D


Wel zonde voor Lierse natuurlijk, dat gaat hen nog dieper de put in duwen :s Dus Blue Sky zal iets minder enthousiast zijn...


Over de match ga'k me niet eens uitlaten, daar heb'k toch nog niet eens de helft van gezien. Over de praktijken die zich naast het veld echter afspeelden kan'k bezig blijven. Nog nooit heb ik zoiets gezien als gisteren op het Lisp. Lierse- en Antwerpsupporters zaten kriskras door mekaar. Natuurlijk valt de Antwerpsupporters daarover niets te verwijten, zij hadden daar tenslotte ook niet voor gekozen. Maar hun gedrag liet echt wel te wensen over ... Doordat men op het Lisp bier mee in de tribunes mag nemen was 2/3 van die supporters al strontzat voor de match nog maar begonnen was. Dit leidde dan ook tot duw-, trek- en vechtpartijen. Antwerpsupporters vonden er niets leuker op dan mensen te bespugen en met bier te overgieten. Bommetjes vlogen ons om de oren en ook met bengaals vuur werd er over en weer gezwaaid. Ik vreesde zelfs even dat een of andere dronken imbeciel zelfs dit tussen de Lierse-supporters zou gooien maar uiteindelijk is dat gelukkig niet gebeurd. Tijdens de rust waren er ook enkele Antwerpsupporters die er niets beter op vonden dan achteraan vanop de bovenste ring naar beneden te urineren. Ik vraag me af wat dit nog met voetbal te maken heeft. Er zitten dus ook kinderen op de tribunes he. Ik heb meerdere ouders gisteren met angst in hun ogen gezien, velen hebben het stadion dan ook al voortijdig verlaten. Stewards en politie vertikten het bovendien op te treden. Het is dan ook een regelrechte schande dat het Lierse-bestuur het geld boven de veiligheid van de eigen supporters verkoos.
Gisterenavond was ik beschaamd een voetballiefhebber te zijn :sadgreen: :nervous:
TOR
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Gisterenavond was ik beschaamd een voetballiefhebber te zijn :sadgreen: :nervous:


We schaffen het voetbal gelijk af :D
Bertn
Naart voetbal gaan zien, is dat niet iets voor marginalen?

Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Bertn
Naart voetbal gaan zien, is dat niet iets voor marginalen?

:rolleyes:
Antony
quote:
Originally posted by Bertn
Naart voetbal gaan zien, is dat niet iets voor marginalen?


:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 [133] 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement