|
De sport thread (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
lol wa steekt gij allemaal uit? =)
expleen! |
alles voor het werk natuurlijk.
Badminton meer in de pers proberen krijgen he. Daarmee hebben we een onderhoud met iemand van vrt sport. Weet wel nie direct wie.
Frank Raes huurden we in voor de presentatie van de Masters. Tornooi met de beste 6 spelers en speelsters van België. Aan en afkondiging van de wedstrijden, interviews |
|
|
| mellow_head |
Champions League finale: Bayern München - AC Milan (Bayern wint met 2 - 1)
UEFA cup finale: Valencia CF - Benfica (Benfica wint met strafschoppen)
Parijs - Nice: geen flauw idee ma khoop zeker ni die klojo van ne Lance Armstrong.
Deze pronostiek zal wel van geen klote kloppe ma kom:crazy: |
|
|
| Gladius |
vanavond CL halve finales! Ik hoop op een finale Milan-Chelsea. Denk toch dat milan het moeilijk gaat hebben vanavond.
pronostiekjes?
milan-psv 1-0
chelsea-liverpool 2-2 |
|
|
| mellow_head |
| FORZZA MILAN! PSV!!!!!! |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by mellow_head
FORZZA MILAN! |
+10000000000000000000000
maar psv? alléjom :( |
|
|
| djcresto |
| wie maandag of dinsdag tijd teveel heeft en in de kempen of het Mechelse woont moet zijn tv eens afstemmen op rtv. 8 minuten reportage van een badmintonevenement dat ik mee organiseerde.:D |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Champions League finale: Bayern München - AC Milan (Bayern wint met 2 - 1)
Deze pronostiek zal wel van geen klote kloppe ma kom:crazy: |
Allé, ge hebt toch al ene kloot juist ;) |
|
|
| 1Million$shot |
Eigenlijk doen we hier toch maar weinig aan sport hé !!! :D
gisteren gvd dien FCB kampioen geworden, weliswaar met een ei in hun broek!! (hoera voor Anderlecht)
K vond de keepers anders wel weer schitterend. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zitka die gewoon los over den bal springt en daarna tevergeefs moet grabbelen, die gast moet zich geschaamd hebben :stongue: |
|
|
| mellow_head |
| Keeper-probs zulle ze altijd hebbe:haha: |
|
|
| CygnusX |
Vette sprint in de Giro! :eyes:
McEwen is goe bezig :) |
|
|
| mellow_head |
| GOOOOOOOOO CSKA MOSCOW!!!!!!!! |
|
|
|
|