|
De sport thread (pg. 120)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eagle`
don't worry ei, nederland gaat er de 1ste ronde uit :p |
Maar dan wel met behoorlijk spel :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Knap gespeeld van Nuyens! Op de laatste helling alleen naar de leiders gereden, tempo hooggehouden zodat het peloton niet meer kon terugkomen en dan autoritair vanop de kop naar de zege sprinten. Klasse! :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Knap gespeeld van Nuyens! Op de laatste helling alleen naar de leiders gereden, tempo hooggehouden zodat het peloton niet meer kon terugkomen en dan autoritair vanop de kop naar de zege sprinten. Klasse! :) |
Op 2 km van de streep ook nog een aanval geremonteerd ook. ;) |
|
|
| djcresto |
pff ben een week op congé en Boussoufa naar Anderlecht :(
Anderlecht heeft wel al een pak mooie transfers gedaan, alleen oppassen dat hun middenveld niet overbevolkt geraakt. Boussouffa werd bij Gent wel meestal uitgespeeld als linkerspits. Misschien is dat ook een optie voor Anderlecht. Met een reus als Frutos naast hem moet dat zeker lukken. Als Anderlecht nog een verdediger bijkrijgt en Vercauteren van dit talent een ploeg kan maken zie ik ze los kampioen spelen en misschien wel stunten in de Champions League. Alle spelers hebben ook nog alles te bewijzen op het hoogste niveau.
Vind hier trouwens de kritiek op Van Den Borre onterecht. Heb die gast altijd graag zien spelen. Voor zo'n spelers kom je naar het stadion. Verdedigend is hij zeker niet top, maar hij durft tenminste iets proberen.
Kompany naar Hamburg vind ik een zeer goeie transfer. Hij zal er altijd wel aan spelen toekomen en vorig jaar miste Hamburg maar op het nippertje de 2e plaats en kon het Bayern goed volgen. Een percentage op een doorverkoop is niet te onderschatten. Zo ontving GBA nog 650000 euro op de verkoop van Dembele naar AZ. |
|
|
| mellow_head |
| Brazilië - Kroatië 4 - 4 |
|
|
| djcresto |
Steven Defour verbreekt contract bij Genk
do 15/06/06 - Steven Defour heeft zijn contract bij Racing Genk verbroken. Hij maakt gebruik van de wet van 1978 om de club wegens "ernstige redenen" te verlaten.
sporza.be
den dikken aap
Ondertussen werd Van Buyten verkozen tot 2e beste verdediger van de Bundesliga, na Lucio. |
|
|
| Nabistai |
| En Brugge wil maar liefst 4 miljoen geven voor Koen daerden :haha: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
den dikken aap
|
+1 :whip: |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by djcresto
Steven Defour verbreekt contract bij Genk
do 15/06/06 - Steven Defour heeft zijn contract bij Racing Genk verbroken. Hij maakt gebruik van de wet van 1978 om de club wegens "ernstige redenen" te verlaten.
sporza.be
den dikken aap
Ondertussen werd Van Buyten verkozen tot 2e beste verdediger van de Bundesliga, na Lucio. |
Idd, moete toch wel nen ezel voor zijn. Die wet 78 moesten ze trouwens al lang afgeschaft hebben, bestaat enkel in België; zo'n wet. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Idd, moete toch wel nen ezel voor zijn. Die wet 78 moesten ze trouwens al lang afgeschaft hebben, bestaat enkel in België; zo'n wet. |
Inderdaad, maar heeft een voetballer ook niet het recht om 'ontslag' te geven als er serieuze problemen zijn? |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Inderdaad, maar heeft een voetballer ook niet het recht om 'ontslag' te geven als er serieuze problemen zijn? |
Ja eigelijk wel, maar nu maken ze er wel misbruik van en zijn Belgische clubs benadeelt tov buitenlandse waar er zo geen wet is. |
|
|
|
|