return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 120)
View this Thread in Original format
eieregooie
quote:
Originally posted by Eagle`
don't worry ei, nederland gaat er de 1ste ronde uit :p

Maar dan wel met behoorlijk spel :p
Real
Hup Nick Nuyens. :)
Jasperovitsj
Knap gespeeld van Nuyens! Op de laatste helling alleen naar de leiders gereden, tempo hooggehouden zodat het peloton niet meer kon terugkomen en dan autoritair vanop de kop naar de zege sprinten. Klasse! :)
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Knap gespeeld van Nuyens! Op de laatste helling alleen naar de leiders gereden, tempo hooggehouden zodat het peloton niet meer kon terugkomen en dan autoritair vanop de kop naar de zege sprinten. Klasse! :)

Op 2 km van de streep ook nog een aanval geremonteerd ook. ;)
djcresto
pff ben een week op congé en Boussoufa naar Anderlecht :(

Anderlecht heeft wel al een pak mooie transfers gedaan, alleen oppassen dat hun middenveld niet overbevolkt geraakt. Boussouffa werd bij Gent wel meestal uitgespeeld als linkerspits. Misschien is dat ook een optie voor Anderlecht. Met een reus als Frutos naast hem moet dat zeker lukken. Als Anderlecht nog een verdediger bijkrijgt en Vercauteren van dit talent een ploeg kan maken zie ik ze los kampioen spelen en misschien wel stunten in de Champions League. Alle spelers hebben ook nog alles te bewijzen op het hoogste niveau.

Vind hier trouwens de kritiek op Van Den Borre onterecht. Heb die gast altijd graag zien spelen. Voor zo'n spelers kom je naar het stadion. Verdedigend is hij zeker niet top, maar hij durft tenminste iets proberen.

Kompany naar Hamburg vind ik een zeer goeie transfer. Hij zal er altijd wel aan spelen toekomen en vorig jaar miste Hamburg maar op het nippertje de 2e plaats en kon het Bayern goed volgen. Een percentage op een doorverkoop is niet te onderschatten. Zo ontving GBA nog 650000 euro op de verkoop van Dembele naar AZ.
mellow_head
Brazilië - Kroatië 4 - 4
djcresto
Steven Defour verbreekt contract bij Genk

do 15/06/06 - Steven Defour heeft zijn contract bij Racing Genk verbroken. Hij maakt gebruik van de wet van 1978 om de club wegens "ernstige redenen" te verlaten.
sporza.be

den dikken aap



Ondertussen werd Van Buyten verkozen tot 2e beste verdediger van de Bundesliga, na Lucio.
Nabistai
En Brugge wil maar liefst 4 miljoen geven voor Koen daerden :haha:
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto


den dikken aap



+1 :whip:
Shadowkid
quote:
Originally posted by djcresto
Steven Defour verbreekt contract bij Genk

do 15/06/06 - Steven Defour heeft zijn contract bij Racing Genk verbroken. Hij maakt gebruik van de wet van 1978 om de club wegens "ernstige redenen" te verlaten.
sporza.be

den dikken aap



Ondertussen werd Van Buyten verkozen tot 2e beste verdediger van de Bundesliga, na Lucio.


Idd, moete toch wel nen ezel voor zijn. Die wet 78 moesten ze trouwens al lang afgeschaft hebben, bestaat enkel in België; zo'n wet.

Nabistai
quote:
Originally posted by Shadowkid
Idd, moete toch wel nen ezel voor zijn. Die wet 78 moesten ze trouwens al lang afgeschaft hebben, bestaat enkel in België; zo'n wet.


Inderdaad, maar heeft een voetballer ook niet het recht om 'ontslag' te geven als er serieuze problemen zijn?
Shadowkid
quote:
Originally posted by Nabistai
Inderdaad, maar heeft een voetballer ook niet het recht om 'ontslag' te geven als er serieuze problemen zijn?


Ja eigelijk wel, maar nu maken ze er wel misbruik van en zijn Belgische clubs benadeelt tov buitenlandse waar er zo geen wet is.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 [120] 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement