|
De sport thread (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Henin-Hardennen wint van Kuznetsova in een thriller van 3 uur en 20 minuten :eyespop: |
Als ge de ballen mist zoals Kuznetsova is da inderdaad :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| 1Million$shot |
Henin-Hardenne MAKKELIJK geplaatst voor de halve finale.
Die russische barbiepop kan ni op gravel tennissen :D
Langs den andere kant, als ze in bed zo hard kreunt als op de baan :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
LOL |
|
|
| The_G0dfather |
| voila zi, in de finale :D |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
Henin-Hardenne MAKKELIJK geplaatst voor de halve finale.
Die russische barbiepop kan ni op gravel tennissen :D
Langs den andere kant, als ze in bed zo hard kreunt als op de baan :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
LOL |
Maria Sharapova is zo ing heet:eyes: I'd hump her;) hihi |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Maria Sharapova is zo ing heet:eyes: I'd hump her;) hihi |
I'd hit it :toothless |
|
|
| 1Million$shot |
I'd spank her with my tennis racket :crazy:
Trouwens, Henin weeral makkelijk door é.
Henin vs Rusland : 3-0 :D :D :D |
|
|
| The_G0dfather |
lol 'k had eerst gelezen i'ld dump her :rolleyes:
'k von het al raar :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
I'd spank her with my tennis racket :crazy:
Trouwens, Henin weeral makkelijk door é.
Henin vs Rusland : 3-0 :D :D :D |
ze zal daar idd niet al te populair zijn :haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
EN hebben de geile bokken ook naar de mannen gekeken? :rolleyes: :p
Mooie wedstrijden daar, en Nadal - Federer gaat zo'n topmatch worden... |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
en Nadal - Federer gaat zo'n topmatch worden... |
inderdaad, morgen maar eens naar men broer zen kot trekken voor te gaan kijken. Is er al beslist wanneer die match gespeeld word ? |
|
|
| Jasperovitsj |
Morgen zeker?
Vandaag halve finales bij de vrouwen, en morgen bij de mannen... |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Morgen zeker?
Vandaag halve finales bij de vrouwen, en morgen bij de mannen... |
het uur bedoelde ik.. :)
khad deze morge gekeke op de site van roland garros ma der stond op da ze pas erges in de namiddag beslisse hoe laat welke matche gespeeld worde. en aangezien u er zo naar uitkeek dacht ik: "die jongen gaat dat weten" ;) |
|
|
|
|