|
De sport thread (pg. 93)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bertn
internationaal afgaan?:p |
idd :) |
|
|
| mellow_head |
| Wie heeft gisteren snooker gezien op Eurosport? Ebdon - Dott. Wa een pokkelange finale :eyespop: ben in slaap gevalle :/ |
|
|
| Transfusion |
| Kheb het einde gezien, best nog wel leuk om te zien. Alhoewel ik meer voor Ebdon was, speelde, voor zover ik zag, niet aan een al te traag tempo :x |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wie heeft gisteren snooker gezien op Eurosport? Ebdon - Dott. Wa een pokkelange finale :eyespop: ben in slaap gevalle :/ |
langste finale ooit en langste frame ooit gespeeld gisteren... Een shocking 74 minuten voor 1 frame :nervous:
Zegt genoeg over het niveau van de finale. 1vd zwakste snookermatchen die ik al gezien heb eigenlijk :sadgreen:
Gelukkig da Ebdom bijna nog ne comeback maakte, hield het toch nog spannend :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Zegt genoeg over het niveau van de finale. 1vd zwakste snookermatchen die ik al gezien heb eigenlijk :sadgreen:
|
probeer u maar eens zo lang te concentreren. Vrij logisch dat door de lange duur, het late uur, het niveau sterk daalt. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Vrij logisch dat door de lange duur, het late uur, het niveau sterk daalt. |
tuurlijk, maar elke finalematch in het verleden liep ook door tot minstens dat uur (uur van die 74min durende frame bedoel ik dan), dus dat is niet echt de reden. De finale begon ook zeer zwak, allemaal kleine breaks en veel fouten. Lange frames waren hiervan het gevolg met die 74min lange sessie als absoluut record. De hoogstaande frames waren op 1 hand te tellen :(
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/oth...ker/4963694.stm
Check maar eens hier de frame by frame analyse. Was helaas geen hoogstaande finale. Spanning was er uiteindelijk wel :) |
|
|
| mellow_head |
| Straks begint het EK -17 in Luxemburg. Met om 16.55u België - Duitsland :stongue: ik ga die match zo hard zien. |
|
|
| Gladius |
da geve ze toch ni uit ofzow?
btw, examen - WK = :nervous:
ben benieuwd wat dat gaat geven, want een match missen is (uiteraard) uitgesloten |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik heb gelukkig deze keer genoeg tijd om af en toe een matchke mee te pikken wegens telkens een week tijd tussen de examens \o/ |
|
|
| mellow_head |
| Da geven ze uit op Eurosport. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
da geve ze toch ni uit ofzow?
btw, examen - WK = :nervous:
ben benieuwd wat dat gaat geven, want een match missen is (uiteraard) uitgesloten |
Het wk valt ook vrij laat dacht ik he |
|
|
|
|