|
De sport thread (pg. 89)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Barça zal wel winnen... :sadgreen: |
Ik hoop van niet, niet dat'k zo hard voor Milan ga supporteren, 'k wil vooral een goede wedstrijd zien :) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Gladius
een match kan voor mij prachtig zijn zonder dat er gescoord wordt. ik vond het gisteren een zeer hoogstaande match btw. Ik had Villareal niet zó goed verwacht |
idd... En die wat altijd maar klagen dat het boring is als er geen goalen vallen dat zijn geen echte voetbalfans :) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Phortastic
idd... En die wat altijd maar klagen dat het boring is als er geen goalen vallen dat zijn geen echte voetbalfans :) |
damn that hurts |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tis natuurlijk wel frustrerend om een mooie pot voetbal geen doelpunten te zien opleveren ;) |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tis natuurlijk wel frustrerend om een mooie pot voetbal geen doelpunten te zien opleveren ;) |
true, maar da maakt het niet minder boeiend voor mij ;)
trouwens snooker is ook weer van een hoog niveau :eyes:
GO RONNY !!1 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
trouwens snooker is ook weer van een hoog niveau :eyes:
|
Pff, ik ben er ni meer aan toe gekomen om het te volgen de laatste dagen :( Kheb een wedstrijd van Robertson gezien, en die was ferm sterk bezig. Zit die er nog in? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zit die er nog in? |
Neen... Die stond 12 - 8 achter (best of 25), kwam nog enorm sterk terug tot 12-12 maar verloor dan het beslissend frame.
Net Ronnie door met 13-11 tegen Williams :crazy:
Geweldige match ook, maar men favoriet toch door :D
Gaat kraker van finale worden tegen Ebdon hoop ik... Moeten beide uiteraard wel nog hun halve finales winnen maar dat moet voor beide wel kunnen. |
|
|
| Transfusion |
Hatelijk die BBC, dernet snooker onderbroken door paardenrace, OMFG:eyes:
Dan laten ze ebdon - murphy zien, comme d'habitude was het weer zo saai mogelijk met ebdon achter de tafel. Als dat nog niet genoeg was stoppen ze me The Rocket uit te zenden als het 11-9 is. grmbl, das straks weer om 0:20 naar de samenvatting zien.
Qua commentaar is bbc wel top, die onderlinge jokes zijn super :tongue2 |
|
|
| Phortastic |
Dan raad ik u aan nog ff ni men vorige post te lezen lol :D
kheb op eurosport gekeken... Kon ni wachten. Was idd hatelijk hoe bbc vandaag deed ja. Maar die zenden zelden live uit ze... Die hebben veel te veel programmas dertussen wa ze moeten uitzenden :whip:
Btw: wat een saaie match weer he... 0-0 bah :p (yes pun intended)
nee serieus: dikke top was die match, 2 ploegen die er vol voor gingen en moordend tempo :eyes:
heb wel ni veel gezien, heb meer naar snooker liggen zien :D |
|
|
| Transfusion |
Ik weet al wat de score is hoor, als fan van Ronnie heb ik den helen tijd de site van bbc zitte te refreshen :D
Controle over the cue-ball is gewoon zalig, z'n linkshandig spel is gewoon :eyespop:
Williams maakte soms iets te grote fouten, 2 keer black on spot gemist. Dan die re-spotted black gaat ie ook in de fout.
Nu nog hopen dat Ronnie tevreden is over z'n tip, want naar het schijnt had hij vandaag weer een andere na die van John Parrot. Vreemd verhaal iig :x |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Ik weet al wat de score is hoor, als fan van Ronnie heb ik den helen tijd de site van bbc zitte te refreshen :D
Controle over the cue-ball is gewoon zalig, z'n linkshandig spel is gewoon :eyespop:
Williams maakte soms iets te grote fouten, 2 keer black on spot gemist. Dan die re-spotted black gaat ie ook in de fout.
Nu nog hopen dat Ronnie tevreden is over z'n tip, want naar het schijnt had hij vandaag weer een andere na die van John Parrot. Vreemd verhaal iig :x |
hehe, nog ne fan :D
idd subliem zen dubbelhandig spel. Kvind da echt de meest geweldige speler om naar te zien. Altijd al gevonden eigenlijk van sinds ik snooker ben beginnen volgen rond 2002 ofzo.
En idd ja Williams paar fouten, maarja da deed ie vroeger ook toen ie het WK won en nummer 1 stond he... Das beetje typisch aan hem zo die momenten van concentratieverlies.
En die tip ja :D
Ksnap het eigenlijk ni goe ze, maar naar het schijnt zijn de problemen begonnen nadat zen tip nat geworden was ofzoiets :conf:
Vreemd ja, hopelijk is da opgelost tegen Dott :) |
|
|
|
|