|
De sport thread (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Gladius
duuuh, wa kunde daar nu niet tegen hebben =>.
das toch gewoon een sensatiegerichte brolgazet, die het eerder moet hebben van de prentjes dan van de goei artikels. Het zou niet de eerste keer zijn moesten ze er weer grandioos naast zitten, om toch maar de primeur te hebben.
|
Ach, alle kranten zijn op sensatie belust als het hen uitkomt hoor. Zelfs de morgen of de standaard zal al eens een sensatieverhaal naar voorbrengen. In verhouding het laatste nieuws wel meer uiteraard. Maar andere kranten als het volk, het nieuwsblad doen toch niet zoveel onder. Enja waar rook is, is ook voor zeggen ze wel eens :D |
|
|
| mellow_head |
| VTM nieuws roeleert, Faroek Ozgunez :haha: Stef Wauters :stongue: Inge Moerkerke :crazy: lekker sletje! |
|
|
| Bertn |
| club brugge is goe bezig:p |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Uitslag Parijs - Roubais 2006:
1. Cancellara
2. Boonen (na disqualificatie van Hoste, Van Petegem en Gusev)
...
Die disqualificatie vind ik toch wel onterecht na dergelijke prestaties van die 3! :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tomorrow Traxx
Die disqualificatie vind ik toch wel onterecht na dergelijke prestaties van die 3! :whip: |
langs ne kant belachelijk, langs den andere kant hadden boonen en co het geprobeerd lagen ze eronder |
|
|
| Kaidreas |
boonen stond toch niet op de 2de plaats?
aaaaaaaaah woops, ff terug gelezen :D |
|
|
| Vishnu |
Cancellara verdiende winnaar.
Maar die disqualificatie is ronduit belachelijk.. |
|
|
| Antony |
voor België doet da inderdaad pijn, maar als er regels zijn moeten ze nageleeft worden en zijn er geen uitzonderingen mogelijk. mensenlevens zijn 1000x belangrijker dan een podiumplekkie in Roubaix! Dit is meteen ook een duidelijk statement van de UCI, anders stopt in het vervolg niemand meer aan een gesloten overweg.
zouden ze nu eigelijk een boete in de brievenbus krijgen? zware overtreding ook eh.
en ik neem dees standpunt ni enkel in omdak dan meer punten heb op wielerprono ;) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Antony
voor België doet da inderdaad pijn, maar als er regels zijn moeten ze nageleeft worden en zijn er geen uitzonderingen mogelijk. mensenlevens zijn 1000x belangrijker dan een podiumplekkie in Roubaix! Dit is meteen ook een duidelijk statement van de UCI, anders stopt in het vervolg niemand meer aan een gesloten overweg.
zouden ze nu eigelijk een boete in de brievenbus krijgen? zware overtreding ook eh.
en ik neem dees standpunt ni enkel in omdak dan meer punten heb op wielerprono ;) |
Das dan ook weer juist :o
Soit, àlle begrip voor die mannen dat ze er nog door gereden zijn hoor.
In ieder geval, dit zou ni mogen gebeuren, blame the organisation. Hoe vaak hoor ik Michel Wuyts niet zeggen op het einde van een koers dat de leiders alweer eens voorliggen op het zogenaamde snelste schema. Ze moeten daar wa meer speling laten om hindernissen zoals het treinverkeer langer tijdelijk lam te leggen. |
|
|
| Antony |
| wa nen droom van een bekerfinale! :eyespop: |
|
|
| mellow_head |
| Moeskroen of Zulte-Waregem Europees...hmm |
|
|
| Gladius |
| wa, Zulte-Waregem is toch gewoon een goei ploeg zekers |
|
|
|
|