return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 97)
View this Thread in Original format
Bunz
Mijn ploegje is er klaar voor :)
Antony
quote:
Originally posted by djcresto
kampioen Bree in het basketbal voorlopig geen licentie. Nu ook de gedoodverfde titelkandidaat voor dit jaar Oostende in financiële moeilijkheden.

jammer jammer jammer


johan van de lanotte zal wel me geld afkomen alst nodig is...
MikeVee
Anderlecht kampioen :o


quote:
Originally posted by djcresto
net ingeschreven, door die irritante puntenlijst zonder zoekfuctie haakte ik bijna af.


Compacte rennerslijst zodat ze op 1 pagina staan en zoekfunctie van de browser ;)
djcresto
anyway Gent heeft de kans van zijn leven gemist deze competitie!

Damn
lemon squash
Wel mooi van het standard-publiek dat het ook een applaus gaf aan Mbark Boussouffa bij zijn vervanging. Een beest van een speler die kerel... Benieuwd waar die volgend seizoen potten gaat breken
MikeVee
Bunz was de beste BeTA vandaag (en 4de algemeen!!!) bij wielerprono en een mooie 12de plaats in de ploegenrangschikking :) :toocool:
djcresto
wacht maar tot de bergen eraan komen :D
Antony
is een paar ploegen doorlopen....

tom boonen? cadel evans? :rolleyes:
MikeVee
quote:
Originally posted by Antony
cadel evans? :rolleyes:



:o :o :o
Toni_D2
quote:
Originally posted by djcresto
wacht maar tot de bergen eraan komen :D


Blijkbaar moeten ze de Kronplatz beklimmen? :eyespop:



1Million$shot
quote:
Originally posted by Toni_D2
Blijkbaar moeten ze de Kronplatz beklimmen? :eyespop:




dan hoop ik voor de renners dat dit een alternatieve route is :D
diddi
Baaaaalen is dit:

Salvodelli al een rit gewonnen: stond in mijn ploegje, maar op het laatste moment nog der uit gesmeten. Had gelezen dat hij niet favoriet was. Heb me blijkbaar laten vangen. :whip: :whip:

Betinni: Eindigt wel altijd ergens voorin (beest van ne coureur). Heb ik er ook nog uigesmeten op het einde. :whip: :whip:

McEwen: gekickt op het laatste moment omdat de ploeg van Pettachi me sterker leek... McEwen al een rit beet, Pettachi nog niets :whip: :whip:

Tom Boonen heb ik ook ergens in een ploegje zien staan... :stongue: :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 [97] 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement