| diddi |
Baaaaalen is dit:
Salvodelli al een rit gewonnen: stond in mijn ploegje, maar op het laatste moment nog der uit gesmeten. Had gelezen dat hij niet favoriet was. Heb me blijkbaar laten vangen. :whip: :whip:
Betinni: Eindigt wel altijd ergens voorin (beest van ne coureur). Heb ik er ook nog uigesmeten op het einde. :whip: :whip:
McEwen: gekickt op het laatste moment omdat de ploeg van Pettachi me sterker leek... McEwen al een rit beet, Pettachi nog niets :whip: :whip:
Tom Boonen heb ik ook ergens in een ploegje zien staan... :stongue: :p |
|
|