|
De sport thread (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
leve portugal!!
ik hoop dat holland wint tegen zweden en dan ZWAAAAARRRRRRR op hun bek gaat tegen de portugezen, ze hebben dat eens nodig:D |
|
|
| pooley |
| wooohooo voor portugal |
|
|
| Gladius |
match volledig gemist door nen BBQ van m'n klas =<<.
leek wel leuk matchken precies, die goal van Costa! :eyes: |
|
|
| pooley |
kheb 15 minuutjes gezien maar :/
Toen wast 0-1
heruitzending he :) |
|
|
| Gladius |
| mja der zijde nix mee eh, wetende dat die match al gedaan is en dat ge zelfs den uitslag al weet |
|
|
| pooley |
Kunder s avonds op café over meepraten, kzit tussen nen hoop voetbal/anderlecht freaks :)
en ja schijnt dat er mooie acties waren? |
|
|
| djcresto |
| klasse van Scolari dat hij zomaar de ster van zijn team durft vervangen, Figo kon er niet mee lachen. Dit zouden meer coaches moeten doen, dan vallen de sterren af en toe eens met de voetjes op de grond. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
klasse van Scolari dat hij zomaar de ster van zijn team durft vervangen, Figo kon er niet mee lachen. Dit zouden meer coaches moeten doen, dan vallen de sterren af en toe eens met de voetjes op de grond. |
Heel juist.
Anders had ik Portugal eerlijk gezegd niet zien winnen, want Figo bakte er niks van.
Als ge dan bijvoorbeeld naar de coach van Italie kijkt...
Vieri speelt barslecht en dan gooit hij hem er tegen Letland toch nog in. Ook andere spelers die minder zijn durft hij gewoon niet te vervangen.
Scolari durft dat tenminste wel, das idd klasse. Moet ge maar durven. Dat zou eens goed de doorslag kunnen geven waardoor Portugal net dat ietsje beter is dan de rest... Alhoewel ik ze niet het EK zie winnen. |
|
|
| Nyah |
wat denken jullie over vanavond: frankrijk-griekenland? wie wint? :p
ik hoop dat frankrijk wint :) |
|
|
| Pumaz |
| Ik hoop dat Griekenland wint, gewoon omdat ik niet wil dat Frankrijk (weer) kampioen wordt :mad: |
|
|
| Buoyant |
Frankrijk MOET winnen, omdat ze toch wel een beetje status hoog hebben te houden, lijkt mij
en ze spelen ook nog gewoon het betere voetbal, dus mooi om naar te kijken
ALLEEEEEEEEEEEEE LES BLEUUUUUUUUUUS |
|
|
| Phortastic |
Frankrijk wint wel denk ik.
1-0 door een late goal van Henry. |
|
|
|
|