|
De sport thread (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Meltoz |
| quote: | Originally posted by Nyah
lol, als ik dus een gek hoor toeteren als ik door lanaken rij, weet ik dat gij t zijt :p
maar euh, ik ga vanavond toch stiekem hopen dat holland wint :tongue2
dan kan mijn ma weer met haar hollandse vlag pronken en de duitse en italiaanse geburen ff de ogen uitsteken.... :toothless |
LOL, dees von'k wel e goeike :haha: :haha: enneh, nog geen burenruzie nee... ;) Blijven gaan daar!!! :D |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
tor??? mening over.. voetbal?!! ;)
|
i'm getting into it, lol ;) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Eagle`
Daar straks euro2004 met de Raymond, zalleeeeeeeeggggggggggggg |
eheh jah die kerel is lachen, "nedved bei de Júve" => |
|
|
| Pumaz |
Foutje van mezelf, Sharapova zit in de halve finale (het was gisteren wat laat).
Ze speelt trouwens tegen Lindsay Davenport, moest de tennis zelf iemand aanstaan :p
Wie het levensverhaal van Maria wil moet vandaag Het Nieuwsblad kopen, al konden ze voor een betere foto zorgen :D
Maar kom, even serieus: ligt het aan mij of is ze voor elke centimeter op haar lijf perfect? :toothless |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Maar kom, even serieus: ligt het aan mij of is ze voor elke centimeter op haar lijf perfect? :toothless |
ik heb haar tenen nog niet gezien |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Buoyant
ik heb haar tenen nog niet gezien |
 |
|
|
| pooley |

schoon meiske |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Ze speelt trouwens tegen Lindsay Davenport, moest de tennis zelf iemand aanstaan :p
|
Eigenlijk wel, maar haar looks kunnen een goeie tennismatch nog interessanter maken! :D
En minder goed nieuws: de wielrenner Stive Vermaut is vandaag na 2 weken kunstmatige coma overleden aan de gevolgen van hersenbeschadiging opgelopen door een hartstilstand 2 weken geleden... |
|
|
| pooley |
| zen rechterhartkamer was als het ware groter dan de andere. |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
haar looks kunnen een goeie tennismatch nog interessanter maken! :D |
I feel just the same ;)
Die foto vind ik trouwens geen goeie :p
Deze wel:

 |
|
|
| Jasperovitsj |
| En toen werd een fatsoenlijke thread veranderd in een sausage fest... |
|
|
| Pumaz |
Sausage? Sausage?
Blackadder the 3rd |
|
|
|
|