|
De sport thread (pg. 122)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Bobke Peeters naar Lierse, zou zalig zijn! En ze kunnen hem daar ook wel gebruiken denk ik :) |
|
|
| MikeVee |
The story continues:
Genk-voorzitter Jos Vaessen neemt ontslag
Jos Vaessen neemt met onmiddellijke ingang ontslag als voorzitter van voetbalclub Racing Genk. Ook zijn andere verantwoordelijkheden in de voetbalwereld houdt hij voor bekeken. Dat liet de man zelf vrijdagmiddag in een persbericht weten. "Ik kan niet functioneren zonder een minimum respect voor normen en waarden", legde hij zijn beslissing uit.
Defour
Het dossier rond Steven Defour, die zijn contract verbrak volgens de wet van '78, was de spreekwoordelijke druppel. "Het voetbalspel is het mooiste wat er is, de Voetbalwereld misschien wel de minst mooie (sic)", begon hij zijn communiqué. "Ik kan en wil niet langer actief zijn in deze 'Monde pourri' en neem per onmiddellijk ontslag als voorzitter van KRC Genk en andere verantwoordelijkheden binnen het voetbal."
hln.be |
|
|
| TypeGenie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
The story continues:
Genk-voorzitter Jos Vaessen neemt ontslag
Jos Vaessen neemt met onmiddellijke ingang ontslag als voorzitter van voetbalclub Racing Genk. Ook zijn andere verantwoordelijkheden in de voetbalwereld houdt hij voor bekeken. Dat liet de man zelf vrijdagmiddag in een persbericht weten. "Ik kan niet functioneren zonder een minimum respect voor normen en waarden", legde hij zijn beslissing uit.
Defour
Het dossier rond Steven Defour, die zijn contract verbrak volgens de wet van '78, was de spreekwoordelijke druppel. "Het voetbalspel is het mooiste wat er is, de Voetbalwereld misschien wel de minst mooie (sic)", begon hij zijn communiqué. "Ik kan en wil niet langer actief zijn in deze 'Monde pourri' en neem per onmiddellijk ontslag als voorzitter van KRC Genk en andere verantwoordelijkheden binnen het voetbal."
hln.be |
lol, wat gebeurd daar toch allemaal op Genk? :haha: |
|
|
| mellow_head |
| Koen Daerden gaat naar Club Brugge :nervous: |
|
|
| Phortastic |
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Vaessen weg.
EINDELIJK :D
da hem maar een bedrijf gaat runnen, de mongool :whip: |
|
|
| TypeGenie |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Koen Daerden gaat naar Club Brugge :nervous: |
Is absoluut nog ni zeker. Hij heeft net zijn beslissing met een week uitgesteld. |
|
|
| Bunz |
| Ik had die Vaessen niet graag, maar wat er nu met Genk aan het gebeuren is, is echt wel rot :( |
|
|
| djcresto |
Vaessen weg geld weg!
Ook al ist nen aap, heeft al veel geld in de club gestoken. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by djcresto
Vaessen weg geld weg!
Ook al ist nen aap, heeft al veel geld in de club gestoken. |
lol der komt heus wel ne andere ze, of denkt ge da Vaessen den enige met geld is. Dieje gast is ni bekwaam, punt aan de lijn. Die deed meer kwaad dan goed voor de club. Vandereyken had hem ook al weggejaagd, wat de grootste blunder was die hem kon maken. Vandaar ging het enkel maar van kwaad naar erger. En ne voorzitter hoort zen spelers te verdedigen en ni bij elke gelegenheid met de grond gelijk te maken. Die dude moet een bedrijf runnen en wegblijven van een voetbalveld.
Ik heb gesproken |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
_O_ _O_ |
hebtge gene foto van bob me 2 roemenen? :D |
|
|
| djcresto |
| Rochus voor tegen Federer |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Rochus voor tegen Federer |
Stel u voor, eerst Safin en dan Federer :eyespop: |
|
|
|
|