|
De sport thread (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Real zwaar verloren van Barca :( |
haha een real fan, in de sports discussion zijn die voor twee weken uitgestorven :haha:
ze dragen een anti real sig en twee weken weg na een weddenschap omdat ze verloren hebben :D |
|
|
| Gladius |
spijtig dat ze die goal niet konden maken opt laatste. naja, no shame losing from the best.
goal van Carew! :crazy: :eyespop: :crazy: |
|
|
| Bl@ckOut |
Ja Anderlecht... Het was natuurlijk te verwachten dat ze weer onderuit gingen gaan, maar ik had wel gedacht dat het wat langer zou duren. Na 7 minuten of zo, man wat deed die AVB daar. Hij was efkes al aan't nadenken over zijn volgende kapsel of zo :whip: . Na de rust vond ik ze al veel beter spelen, hoewel dat ook relatief is tegen een ploeg als Chelsea natuurlijk. Ze waren gewoon enkele klassen te goed.
Die goal van Carew, dat maak je in de CL slechts één keer in je carrière hoor! Ik heb het sowieso al niet echt voor Carew, maakt die nog zo'n doelpunt :rolleyes: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Die goal van Carew, dat maak je in de CL slechts één keer in je carrière hoor! Ik heb het sowieso al niet echt voor Carew, maakt die nog zo'n doelpunt :rolleyes: |
da maakt de goal niet minder knap en ingenieus eh. Het maken van die beweging op die moment is klasse hoor. ge onderschat die volgens mij, ik denk dat die nu ne veel betere spits is geworden dan in den tijd bij Valencia. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Zou kunnen. Toen hij nog bij Valencia speelde vond ik da echt zo ne krotter he :). Maar het was natuurlijk een heerlijk doelpunt. |
|
|
| mellow_head |
| Aardige partij Real Madrid - Olympique Lyonnais :) Fantastische gelijkmaker van Carew (Real nog ma es in de put). Ook zalig opstootje >> Frank Debleeckere :rolleyes: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
man wat deed die AVB daar. Hij was efkes al aan't nadenken over zijn volgende kapsel of zo :whip:
|
makkelijk, een grote nul vanboven op zen kop... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
makkelijk, een grote nul vanboven op zen kop... |
vind vandenborre echt wel één van de betere voetballers in België. Echt een lefgozer. Zie hem graag spelen. Dat hij nog fouten maakt is vrij normaal zeker? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
vind vandenborre echt wel één van de betere voetballers in België. Echt een lefgozer. Zie hem graag spelen. Dat hij nog fouten maakt is vrij normaal zeker? |
ik heb ook al op dit forum gezegd dat hij zeer getalenteerd (<= thx to Toni) is, ik zie hem evengraag spelen... maar die show kan hij toch achterwege laten? Kom daar mee af nadat je iets bereikt (<= thx to lizzy) hebt, niet omdat je op die leeftijd bij Anderlecht speelt he.
(<= iedereen heeft wel is zijn slechte dag) |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Antony
Kom daar mee af nadat je iets berijkt hebt |
:stongue:
Sorry, too easy eigenlijk :p |
|
|
| Toni_D2 |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
:stongue:
Sorry, too easy eigenlijk :p |
getalenteert was iets moeilijker |
|
|
|
|