|
De sport thread (pg. 105)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vanavond ist ook Frank Raes zeker? |
Joos is spijtig genoeg nog niet ancien genoeg om de finale op te eisen :sadgreen: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Eagle`
vandaag de laatste CL match in handen van de VRT, vanaf volgend seizoen is de CL voor 3 seizoenen in handen van VMM :nervous: , geniet er dus nog min 90min met volle teugen van !!!! |
Beste nieuws in jaren :crazy:, eindelijk ni meer na carl huybrechts z'n dom smoel en ditto gestuntel (aka 150 keer 't woord analyse/analyseren gebruiken) kijken.
Robin Janssens FTW, ze moesten die gewoon de champions league blijven laten doen op de VRT. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Beste nieuws in jaren :crazy:, eindelijk ni meer na carl huybrechts z'n dom smoel en ditto gestuntel (aka 150 keer 't woord analyse/analyseren gebruiken) kijken.
Robin Janssens FTW, ze moesten die gewoon de champions league blijven laten doen op de VRT. |
Idd. Ik kan mij zo hard ergeren aan diene huybrechts he. "Dadelijk gaan we nog wat analyseren" of "tot over 87 seconden" :whip:. Veel analyseren is er bij die mannen meestal ni aan zenne, zeker ni bij den huybrechts zelf. Robin Janssens kent zijn job tenminste! |
|
|
| djcresto |
en wie gaat het wk programma op VT4 presenteren?
jawel
Carl Huybrechts |
|
|
| Jasperovitsj |
Met zijn blitse leren jekker en zijn keurig getrimd modieus ringbaardje.
You stud Carl.
:rolleyes: :whip: |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Hehe, heerlijk toch als zijn stem overslaat wanneer de spanning hem te veel wordt :toothless
Vanavond ist ook Frank Raes zeker? |
vindek toch den beste voetbalcommentator van deze tijd... na 17 jaar champions league. hopelijk stopt hij nu wel me "Studio 1" en krijgen we terug Sportweekend op zondagavond! :o |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by djcresto
en wie gaat het wk programma op VT4 presenteren?
jawel
Carl Huybrechts |
Gewoon naar holland kijken, doek toch bijna altijd. Die mannen kunnen er tenminste iets van, lekker ontspannen ... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Gewoon naar holland kijken, doek toch bijna altijd. Die mannen kunnen er tenminste iets van, lekker ontspannen ... |
euh
NOT! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Beste nieuws in jaren :crazy:, eindelijk ni meer na carl huybrechts z'n dom smoel en ditto gestuntel (aka 150 keer 't woord analyse/analyseren gebruiken) kijken.
Robin Janssens FTW, ze moesten die gewoon de champions league blijven laten doen op de VRT. |
Ja tuurlijk was het een grove fout om janssens te laten vertrekken na de VTM en den Charel kan er idd geen kloten van (doet me denken aan de uefa cup matchen op VT4 met Luk alloo diee stelde ook altijd de meest dwaze vragen)
Soit na denhuybrechts moet ge geen 90 minuten luisteren, tgaat over den commentaar tijdens de matche en das het probleem. om over de reclame nog maar te zwijgen ...
Dus beste nieuws in jaren, please DIE :whip: |
|
|
| Xilver |
Derover?
 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Derover?
|
ja kdenk het wel
Maar wel goe gevonden en grappig. Maar velen gaan da nie kunnen relativeren denk ik :D |
|
|
| Antony |
misschien een beetje derover :p
weetge trouwens waarom nen doushekop 11 gaatjes heeft?
omda de joden 10 vingers hebben |
|
|
|
|