|
De sport thread (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Gladius
ennnn... spanje staat 0-1 achter tegen bosnië met nog een halfuur te spelen |
uiteindelijk nog 1-1 in de extra tijd
doet er eigenlijk allemaal niet zo toe, wij moeten toch gewoon alles winnen
't zou gewoon beter zijn dat de spanjaarden al geplaatst zijn tegen dat wij tegen hen moeten spelen, maar 'k weet niet precies hoeveel matchen er daar nog tss komen en wat de precieze stand is |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by djcresto
Enja wat is een goeie loting bij de mannen. |
tweede ronde in Adelaide --> Joachim Johansson
eerste ronde op Australian Open --> Tommy Haas
kwartfinale in Memphis --> Tommy Haas
eerste ronde in Indian Wells --> Max Mirnyi
tweede ronde in Monte Carlo --> Rafael Nadal
tweede ronde op Roland Garros --> Rafael Nadal
tweede ronde op Queens --> Lleyton Hewitt
Dit al niet, in ieder geval :) |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
uiteindelijk nog 1-1 in de extra tijd
doet er eigenlijk allemaal niet zo toe, wij moeten toch gewoon alles winnen
't zou gewoon beter zijn dat de spanjaarden al geplaatst zijn tegen dat wij tegen hen moeten spelen, maar 'k weet niet precies hoeveel matchen er daar nog tss komen en wat de precieze stand is |
doet er zeker toe. als we nu 12op12 halen zijn we ZEKER van barrage.
teletekst:
"Want als België zijn laatste 4 matchen
wint, dan is het nu zeker van de tweede
plaats, achter Servië maar vóór Spanje.
En als Servië op 7 september wint van
Spanje, kan zelfs een punt tegen Spanje
(op 8 oktober) volstaan voor de barra-
ges. Op voorwaarde natuurlijk dat Bel-
gië zijn andere drie duels wint."
03/09/05 B-Herzegovina - België
07/09/05 België - San Marino
08/10/05 België - Spanje
12/10/05 Litouwen - België
1.Spanje 7 3 0 4 10-2 13
2.Servië & Monten. 6 3 0 3 10-0 12
3.Litouwen 6 2 1 3 7-3 9
4.BELGIE 6 2 2 2 7-7 8
5.Bosnië-Herzegov. 6 1 1 4 7-8 7
6.San Marino 7 0 7 0 2-23 0 |
|
|
| The_G0dfather |
| er is maar één probleem ... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
er is maar één probleem ... |
België haalt geen 12 op 12 :toothless
Komaaaan optimistisch blijven :) |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
België haalt geen 12 op 12 :toothless
Komaaaan optimistisch blijven :) |
ja ben ik ook nog maar 't zal toch wel moeten verbeteren.
Er was niet meer te rapen in servië en montenegro dan 1 punt maar 't is toch jammer om te zien dat we onze beste speler (e mpenza) die we echt nodig hadden in die wedstrijd helemaal niet konden bereiken.
nuja, Goor kan wel het verschil maken en sonck is niet werelds maar hij scoort toch veel voor de rode duivels
en dan nog deflandre die terugkeert om wat ballen van op de lijn weg te knallen :D |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
onze beste speler (e mpenza) |
i beg to differ. die jongen is echt niet nuttig voor een ploeg, elke bal wat hij krijgt speelt ie kwijt. het enige waar em goed in is, is achter een verre bal gaan aanhollen maar verdedigers zien zo'n dingen ook wel altijd.
Anyway, 12 op 12 wordt zeker niet gemakkelijk. de match in Bosnie wordt de grote test om te zien of ze et aankunnen. |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Bunz
i beg to differ. die jongen is echt niet nuttig voor een ploeg, elke bal wat hij krijgt speelt ie kwijt. het enige waar em goed in is, is achter een verre bal gaan aanhollen maar verdedigers zien zo'n dingen ook wel altijd.
|
gij hebt het over Mbo mpenza... das gewoon een mongool, die kan ni voetballen. Godfather had het over Emile...
ofwel ben ik mis en geeft ge wel een heel rare beschrijving van Emile :o |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by Phortastic
gij hebt het over Mbo mpenza... das gewoon een mongool, die kan ni voetballen. Godfather had het over Emile...
ofwel ben ik mis en geeft ge wel een heel rare beschrijving van Emile :o |
ik had het over Emile :)
en ja Mbo is nog erger, kvraag me af waarom den aimee die maar blijft opzette |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Bunz
ik had het over Emile :)
en ja Mbo is nog erger, kvraag me af waarom den aimee die maar blijft opzette |
percentage vlamingen en walen e ;) |
|
|
| Gladius |
hahah emile mpenza niet nuttig voor een ploeg! keep on dreaming boy. Veruit den beste belgische spits die we hebben, die altijd naast Sonk ofwel Buffel moet spelen.
akkoord met mbo btw. |
|
|
|
|