|
De sport thread (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
Wim de coninck suckt IMO
Hij geeft altijd komentaar op beslissingen van andere trainers, ma zelf slaagt hij er niet in om als trainer aan de bak te komen :o
twas wel een lekker matchke gisteren, Mbo is echt op dreef! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by djcresto
Op www.sporza.be zijn er ook tickets te winnen voor de Yonex Belgian International badminton die plaatsvindt in Mechelen van 8 tot en met 11 september. Verschillende wereldtoppers zullen er zijn, tis eens iets anders dan altijd maar weer tennis ;) |
Glad ge hebt gewonnen ! |
|
|
| pooley |
I smell fishyness !
;-)
respect gert ! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by pooley
I smell fishyness !
;-)
respect gert ! |
hehe, kheb daar niks over te zeggen ze. Wedstrijd wordt georganiseerd door de redactie van de sporza website. ;) Er waren uiteindelijk 441 deelnemers waarvan de helft goed antwoordde :D Dus ge moest toch nog een beke sjance hebben |
|
|
| Phortastic |
WAT EEN MATCH OP DE US OPEN :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
zonet uitgebreid verslag van Blake - Agassi gezien (kwartfinale US open).
En wat een thriller !!
Agassi stond 2-0 in sets achter en 3-2 en een break achter in de 3de set... Hij brak toen onmiddelijk terug naar 3-3, ging door naar 6-3 in die set en won de volgende set ook met 6-3.
Vijfde set dus.
Ook hier kwam Agassi weer een break achter. Blake hield die break vast tot 5-4 en moest toen serveren voor de match...
Maar met 3 ongelooflijke return winners (Agassi is de beste returneerder ter wereld) wist hij nog terug te komen naar 5-5. Vanaf dat moment stond heel het stadion recht tijdens de rustpauzes en er volgden staande ovaties tijdens de rest van de match. Echt rillingen kreeg je van dat publiek.
Daarna won ieder zen opslagspel en werd het 6-6. Tiebreak dus :crazy:
Hierin kwam Agassi WEER achter met 3-0. Echter wist hij opnieuw het tij te keren en na enkele zeer close-calls en prachtige rallys kon Agassi het dan afmaken :eyes:
Op 35 jarige leeftijd nog zo een ongelooflijke match kunnen spelen heb ik enkel maar veel RESPECT voor. Want Blake speelde ook de beste partij uit zen leven, met hard power tennis tegen de snelle armbewegingen van Agassi. Vroeger was Agassi de hardhitter maar die tijden zijn nu wel veranderd door de nieuwe generatie waartoe ook Blake behoort.
Ik denk dat Agassi doodgraag, net zoals die andere grote kampioen Sampras, zen carriere wil afsluiten met winst op de US open.
Ik kan niet wachten op Agassi zen volgende match tegen die andere hardhittende Amerikaan: Ginepri |
|
|
| New Wave |
Wedstrijd ook gezien, wat een knaller!! En die Blake kon rennen!!
Gaat een topper worden die blake. (als hij dat al niet is) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
WAT EEN MATCH OP DE US OPEN :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
zonet uitgebreid verslag van Blake - Agassi gezien (kwartfinale US open).
En wat een thriller !!
Agassi stond 2-0 in sets achter en 3-2 en een break achter in de 3de set... Hij brak toen onmiddelijk terug naar 3-3, ging door naar 6-3 in die set en won de volgende set ook met 6-3.
Vijfde set dus.
Ook hier kwam Agassi weer een break achter. Blake hield die break vast tot 5-4 en moest toen serveren voor de match...
Maar met 3 ongelooflijke return winners (Agassi is de beste returneerder ter wereld) wist hij nog terug te komen naar 5-5. Vanaf dat moment stond heel het stadion recht tijdens de rustpauzes en er volgden staande ovaties tijdens de rest van de match. Echt rillingen kreeg je van dat publiek.
Daarna won ieder zen opslagspel en werd het 6-6. Tiebreak dus :crazy:
Hierin kwam Agassi WEER achter met 3-0. Echter wist hij opnieuw het tij te keren en na enkele zeer close-calls en prachtige rallys kon Agassi het dan afmaken :eyes:
Op 35 jarige leeftijd nog zo een ongelooflijke match kunnen spelen heb ik enkel maar veel RESPECT voor. Want Blake speelde ook de beste partij uit zen leven, met hard power tennis tegen de snelle armbewegingen van Agassi. Vroeger was Agassi de hardhitter maar die tijden zijn nu wel veranderd door de nieuwe generatie waartoe ook Blake behoort.
Ik denk dat Agassi doodgraag, net zoals die andere grote kampioen Sampras, zen carriere wil afsluiten met winst op de US open.
Ik kan niet wachten op Agassi zen volgende match tegen die andere hardhittende Amerikaan: Ginepri |
ik krijg er nu al rillingen van, gewoon door dit te lezen en dan heb ik nog niet eens iets van de match zelf gezien :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Kheb de match ook gezien, heeeeeeerlijk!! :crazy:
En finale Agassi - Federer zie ik wel zitten :eyes: |
|
|
| TOR |
Montoya op pole in Spa-Francorchamps :cool:
1. MONTOYA McLaren 1m46.391s
2. RAIKKONEN McLaren 1m46.440s
3. TRULLI Toyota 1m46.596s
4. ALONSO Renault 1m46.760s
5. R.SCHUMACHER Toyota 1m47.401s
6. M.SCHUMACHER Ferrari 1m47.476s
7. MASSA Sauber 1m47.867s
8. BUTTON BAR 1m47.978s
9. WEBBER Williams 1m48.071s
10. SATO BAR 1m48.353s
11. COULTHARD Red Bull 1m48.508s
12. BARRICHELLO Ferrari 1m48.550s
13. FISICHELLA Renault 1m46.497s*
14. VILLENEUVE Sauber 1m48.889s
15. PIZZONIA Williams 1m48.898s
16. KLIEN Red Bull 1m48.994s
17. DOORNBOS Minardi 1m49.779s
18. ALBERS Minardi 1m49.842s
19. MONTEIRO Jordan 1m51.498s
20. KARTHIKEYAN Jordan 1m51.675s
* forfeited 10 places due to engine change
benieuwd of het gaat regenen morgen |
|
|
| Bomar |
| niemand zin om voor de belgische tennissers te gaan supporteren dit weekend tijdens de Davis-cup in Leuven?? tis tegen de amerikanen ;) |
|
|
| The_G0dfather |
HAHA BARçA WINT 2-0 vnv
en Real verliest 3-0 atm
hoho goddelijk :crazy: |
|
|
| Bertn |
twas vandaag en gisteren 24uren loop in leuven.
wat een kutevenement:D |
|
|
|
|