|
De sport thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Voor wie de krant niet leest: naast Kim zal ook Justine niet meedoen aan Wimbledon:whip: |
|
|
| kirstolas |
| quote: | | Wie volgt de nba finales die ze nu ook op sporza uitzenden? Ik heb daarstraks de eerste wedstrijd gezien, en de Lakers kregen dik op hun dak van de Pistons! MAAR TOCH WORDEN ZE WEER KAMPIOEN |
:whip: :whip:
1 woord voor u: DEFENSE en jawel de pistons hebben de beste in de hele NBA, plus nu ze game 1 hebben gewonnen zitten ze met home court advantage. Ik zet mijn geld op de pistons. Het wordt 4-2
Heb net de site eens bezocht en het staat nu 1-1 na overtime. Zo ziet ge maar dat de Lakers het moeilijk hebben, zelfs in L.A... |
|
|
| Gladius |
zotte beweging van dien eerste! das btw veel te snel om te volgen, crazy :crazy:
Over de thread zelf:
-Italië wint het EK natuurlijk =)
-basketbal zegt me niet veel, maar als ik die finales op tv zien, blijf ik wel even kijken.
-den Tour: hoop dat het superspannend wordt en dat Armstrong uiteindelijk juist niet wint. Stiekem hoop ik op Ulrich, anders hopelijk Mayo of Heras.
-olympische spelen: woah, ga ik helemaal volgen natuurlijk, het grootste sportevenement op aarde! Al de besten van de wereld bijeen, die er 4 jaar naartoe hebben getraind! wicked! |
|
|
| TOR |
niet echt sporten die ik volg (de tour wel op het journaal, maar ik leg me daar geen namiddag voor in de zetel)
atletiek..... iemand? |
|
|
| Gladius |
| tuurlijk, olympische spelen eh :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Gladius
tuurlijk, olympische spelen eh :) |
daar zit toch alles in? van tennis tot synchroonzwemmen....
maar atletiek boeit me nog het meest (waarsch omdat ik er zelf 7 jaar mee bezig geweest ben). zoveel diversiteit aan disciplines, en wat een spanning altijd bij de loopnummers. alles zo dicht op elkaar bij de sprintnummers en meestal wel een enorme climax bij de afstandsnummers... heerlijk om naar te kijken. :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
atletiek..... iemand? |
:D
Zowel actief als passief! :toothless
For those who care: Kenenisa Bekele heeft - na vorige week het wereldrecord op de 5000m scherper te stellen - gisteren ook het wereldrecord van Haile Gebreselassie op de 10000 meter van de tabellen gelopen!! 26.20, in die tijd loop ik maximum 7 kilometer...
En die jongen is nog maar 22 jaar, dit wordt zonder twijfel dé grootste afstandloper aller tijden! |
|
|
| Pumaz |
Mag Formule 1 ook?
Hatelijk hoe Schumacher bezig is, ik weet wel tis goed voor hem en zo en bla bla bla, maar echt intressant is het niet meer he? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Formule 1 heb ik altijd al saai gevonden, en écht sport vind ik het zelf niet. De fysieke component is gewoon veel te klein, het gaat hem gewoon allemaal om wie de beste wagen heeft. Geef iedereen dezelfde auto, en dan is het pas sport! |
|
|
| Pumaz |
| Pas op of onze Kevin vliegt uit :happy2: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
De fysieke component is gewoon veel te klein |
:rolleyes:
Heb je weleens gezien hoe ze uit die wagens komen? |
|
|
|
|