|
De sport thread (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by pooley
Voila, twas dus toch fake maaar hij koin het 2 keer !i1one
Nike en Ronaldinho zijn bedriegers
Nike en Ronaldinho zetten fans voor schut.Nike bekent. De spot met Ronaldinho, die vier keer op rij op de deklat trapt is gemanipuleerd. De Amerikaanse sportartikelengigant boet nu wel in aan geloofwaardigheid.
Staaltje manipulatietechniek
In het reclamefilmpje jongleert de Braziliaan van FC Barcelona eerst wat met de bal, neemt hem dan op de slof en trapt vanop aanzienlijke afstand, pardoes op de deklat. Niet één keer, maar vier keer op rij, zonder dat de bal de grond raakt. Een fraai staaltje traptechniek, zo lijkt het want in wezen gaat het vooral om een mooi staaltje digitale manipulatietechniek. Dat moet ook Vita Clausen, communicatieverantwoordelijke van Nike in Noord-Europa toegeven. "We hebben inderdaad digitale manipulatietechnieken gebruikt", aldus Clausen in de Noorse krant VG. "In werkelijkheid stond er een man die Ronaldinho inderdaad de bal toespeelde, maar hij kon toch twee keer na elkaar de deklat raken", beweert Clausen. |
Da kon kik u al een maand eerder vertellen zene,
zo'n filmke in zo'n slechte kwalititeit kan kik zelfs manipuleren, op het net staan genoeg tutorials van hoe je zoiets doet, kheb ergens onlangs nog een filmke gezien van ne prachtigen dunk (zonder speler die hem erin dunkt)
Voetballers krijgen van mij nog 0 respect, heel die sport is gewoon een grote zwendel
EDIT: daar zou pro voetballers moeten staan, nix tege kleine amateursclubkes die puur voor de fun spelen |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Voetballers krijgen van mij nog 0 respect, heel die sport is gewoon een grote zwendel |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
Da kon kik u al een maand eerder vertellen zene,
zo'n filmke in zo'n slechte kwalititeit kan kik zelfs manipuleren, op het net staan genoeg tutorials van hoe je zoiets doet, kheb ergens onlangs nog een filmke gezien van ne prachtigen dunk (zonder speler die hem erin dunkt)
Voetballers krijgen van mij nog 0 respect, heel die sport is gewoon een grote zwendel
|
:haha:
Ronaldinho's doelpunten van dit weekend tegen Real gezien? ALs ge dat kunt maakt het mij echt totaal niks uit dat ge zo'n reclamespotje manipuleert. :)
Trouwens, precies of er nooit gemanipuleerd wordt in reclame... |
|
|
| Bertn |
ja, wat is dat nu eigenlijk allemaal zeg?
schandaal schandaal, want er wordt trucage gebruikt in een reclamespot!!!!!!:eek: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Bertn
ja, wat is dat nu eigenlijk allemaal zeg?
schandaal schandaal, want er wordt trucage gebruikt in een reclamespot!!!!!!:eek: |
die reclame van die wasproducten is nie echt ofwa? :eek: |
|
|
| Bunz |
zen persconferentie was anders wel lache
journalist: 'velen zeggen da et onmogelijk is om 4x op de lat te shotten, u reactie?'
Ronaldinho: 'niets is onmogelijk, ge moet gewoon veel oefenen' waarop die dus keihard in de lach schiet.
en zen goalen tegen Real ware idd wel af :eyes: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Real zoog wel temenes :rolleyes: Ronaldinho is teh pwnage! |
Messi > ronny |
|
|
| Shadowkid |
| Nu Anderlecht nog onderuit ook dees weekend, pff.. Daar zit toch meer dan 1 ding mis volgens mij. En dan nog dat gedoe met die kapiteinsband gisteren, Vanderhaeghe die weer zijn mond open trekt en van alles bekritiseert behalve zichzelf,.. Het is er echt wel tijd voor een heel grote kuis. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Nu Anderlecht nog onderuit ook dees weekend, pff.. Daar zit toch meer dan 1 ding mis volgens mij. En dan nog dat gedoe met die kapiteinsband gisteren, Vanderhaeghe die weer zijn mond open trekt en van alles bekritiseert behalve zichzelf,.. Het is er echt wel tijd voor een heel grote kuis. |
kapiteinsband was gieren :D hoop da meneer " A V B " in zen haar is goe op zennen donder krijgt en int vervolg me wa minder showkes afkomt... want zou zonde zijn van het talent dattem heeft |
|
|
| Eagle` |
| Wa een draak van een partij van kompany btw :p |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Antony
kapiteinsband was gieren :D hoop da meneer " A V B " in zen haar is goe op zennen donder krijgt en int vervolg me wa minder showkes afkomt... want zou zonde zijn van het talent dattem heeft |
VDB mocht zelfs niet opgesteld worden naar het schijnt, omdat hij was opgeroepen voor de beloften maar geweigerd heeft of geblesseerd is geraak.
Kompany heeft nog verzachtende omstandigheden voor zijn slechte match. Hij is pas terug uit blessure en speelde voor het eerst op het middenveld bij Anderlecht. |
|
|
| The_G0dfather |
| anderlecht weer op z'n doos ? |
|
|
|
|