|
De sport thread (pg. 80)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
gelukkig da het geen sprint was want anders kreeg Boonen klop van Petacchi, dat was duidelijk.
Ben benieuwd of Boonen weer de dubbel kan in de ronde en Parijs - Roubaix. Ik gok van niet want iedereen zit in zen wiel nu. Is wat Museeuw ook vaak genekt heeft. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Phortastic
gelukkig da het geen sprint was want anders kreeg Boonen klop van Petacchi, dat was duidelijk.
|
Yup, quite obvious. Alleen verdenk ik Boonen er wel van om niet volledig à bloc te hebben gesprint omdat Pozzato in die winnende positie zat. Als hij volle bak doortrekt en Pettacchi daardoor ook nog alles uit de kan haalt bestaat de kans dat Pettacchi Pozzato nog voorbijgaat én Boonen achter zich laat, en dan heeft Quick Step niks. Maar Boonen geraakte amper in het wiel van Pettacchi, dus erover zou hij volgens mij toch ook niet meer zijn gekomen :) |
|
|
| mellow_head |
| Amai, hebde Sergio Conceiçao bezig gezien gisteren? What a jerk-off. Ff stoer doen: oh kijk ik trek mn truitje uit en duw het in de scheidsrechter zijn gezicht, dat durven jullie niet he! Hij wordt normaal voor 3 tot 5 jaar geschorst volgens de reglementen. Voor mij part moge ze hem levenslang schorsen en uit alle stadia verbannen. |
|
|
| Antony |
| heb er ook net van gehoort, als de beelden ergens te zien zijn... ? |
|
|
| Bl@ckOut |
| Tja, Conceiçao is één van de beste (zoniet de beste) voetballers in België maar hij moet echt eens iets aan zijn mentaliteit gaan doen. Een beetje aggresiviteit moet zeker kunnen in het voetbal, maar hij gaat er echt over. Hij kan dan wel zeggen dat het gewoon zijn natuur is maar dat maakt niet uit. Dan nog kunt ge u toch wel wat inhouden, zeker als ge weet wat de gevolgen kunnen zijn. |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Tja, Conceiçao is één van de beste (zoniet de beste) voetballers in België maar hij moet echt eens iets aan zijn mentaliteit gaan doen. Een beetje aggresiviteit moet zeker kunnen in het voetbal, maar hij gaat er echt over. Hij kan dan wel zeggen dat het gewoon zijn natuur is maar dat maakt niet uit. Dan nog kunt ge u toch wel wat inhouden, zeker als ge weet wat de gevolgen kunnen zijn. |
Eén van de beste voetballers in België? Conceiçao gaat voor de zoveelste keer over de schreef, en 't is zijn natuur mag nooit een excuus zijn voor zo'n wandaden op 't veld. Het zijn zo'n spelers die de hele sfeer verzieken. Dat ze hem maar zwaar straffen, echt m'n buik vol van die gast. En dan nog te bedenken dat hij de Gouden Schoen kreeg, maar ja die prijs stelt nu ook al jaren (sinds De Bilde hem kreeg) niks meer voor... |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by speentje
Eén van de beste voetballers in België?
|
Puur afgaand op zijn kwaliteiten? jazeker!
| quote: |
Conceiçao gaat voor de zoveelste keer over de schreef, en 't is zijn natuur mag nooit een excuus zijn voor zo'n wandaden op 't veld.
|
Dat zei ik ook
| quote: |
En dan nog te bedenken dat hij de Gouden Schoen kreeg
|
Mwa, volgens zijn kwaliteiten zeker terecht, maar op het veld is hij vanwege zijn mentaliteit niet meteen een schoolvoorbeeld van de ideale voetballer, maar of ge daar nu rekening mee moet houden of niet spreek ik mij niet over uit. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kpeins in ieder geval dat we hem dit seizoen niet meer veel aan het werk gaan zien op de Belgische voetbalvelden... |
|
|
| Real |
Idd, zonde, en nog eens extra omdat hij dit jaar "onze" Gouden Schoen is.
Maar na zoiets MOET er gewoon een zware sanctie volgen. |
|
|
| Phortastic |
| Jawatte Boonen is der klaar voor peis ik :eyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
Op de laatste helling moest hij er toch af, mischien wat te veel gegeven in da spelleke met Steegmans (die er wel sneller doorzat dan hem). Zolang hij zich in de Ronde niet zo laat opfokken zie ik inderdaad niemand hem bedreigen!
Ook wel goed om te zien dat de verwachte namen eindelijk naar voor komen: Van Petegem, Eeckhout, Devolder, en zelfs good 'ol Frankske Vandenbroucke :D |
|
|
| Phortastic |
haha Frankske ja... die zie ik toch geen echte rol spelen in de koersen van de waarheid. En idd Boonen ook ff deraf ma dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk na al dat werk wat hij al gedaan had. En dat interview achteraf was ook lachen :D
"Blijft es godverdomme van menne rug af!" :stongue: |
|
|
|
|