return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 96)
View this Thread in Original format
MikeVee
quote:
Originally posted by diddi

EDIT: ingeschreven, w8 op goedkeuring van MikeVee



Zie wel niet waar ik moet goedkeuren :nervous: Heb wel een e-mail gekregen met uw naam. Zal uw emailadres gebruiken om een uitnodiging te sturen via de site.

heb je de code al ergens moeten ingeven?
MikeVee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Serieus? Ge bedoelt op die ANJA-ranking? Als da zo is moet ik da wel ff tegen den Bert zeggen, want die kunnen zich geen foutjes op de site permitteren :s


ja, kon een aantel renners niet terugvinden via de "zoeken in pagina" functie van FF (of het moet zijn dat ze er met serieuze schrijffouten instaan). Staan zelfs renners tussen die al lang gestopt zijn.
Antony
bedankt voor de hulp :)

tip: het pakketje meirhage-wellens hebtge voor 1 anja punt :haha:
diddi
ingeschreven ;)

Kreeg wel een HTML in notepad mailtje van jou, maar het is gelukt.

EDIT: tegen wanneer moet het ploegje zijn ingegeven?
Antony
6 mei
MikeVee
http://www.ilgiroditalia.it/public/...lenco_iscritti/

De laatste geupdate officiele deelnerslijst


Idd, ten laatste morgenavvond 23.59u moet je uw renners geselecteerd hebben, anders smijt ik je uit de ploeg :o
Jasperovitsj
Weinig sprinterskansen, en Petacchi en McEwen willen sowieso alles op de Tour zetten dus ze zullen na 2 weken al afstappen. Dus deze keer toch maar voor het klassement en de bergen gegaan :)
diddi
mijn ploegje is online :tongue2

is zien hoe ver we gaan komen... :)
djcresto
kampioen Bree in het basketbal voorlopig geen licentie. Nu ook de gedoodverfde titelkandidaat voor dit jaar Oostende in financiële moeilijkheden.

jammer jammer jammer
MikeVee
@ Cresto: je moet nog een ploeg samenstellen voor vanavond, of doe je niet mee deze ronde?

Edit: daar is ze al :)

1Million$shot
quote:
Originally posted by djcresto
kampioen Bree in het basketbal voorlopig geen licentie. Nu ook de gedoodverfde titelkandidaat voor dit jaar Oostende in financiële moeilijkheden.

jammer jammer jammer


Oostende ook al ?

man, waar gaat dat naartoe ? :whip:

ach ja, wie weet zijn de Giants volgend jaar wel de topclub in België :)
djcresto
quote:
Originally posted by MikeVee
@ Cresto: je moet nog een ploeg samenstellen voor vanavond, of doe je niet mee deze ronde?

Edit: daar is ze al :)


net ingeschreven, door die irritante puntenlijst zonder zoekfuctie haakte ik bijna af.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement