|
De sport thread (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by diddi
EDIT: ingeschreven, w8 op goedkeuring van MikeVee |
Zie wel niet waar ik moet goedkeuren :nervous: Heb wel een e-mail gekregen met uw naam. Zal uw emailadres gebruiken om een uitnodiging te sturen via de site.
heb je de code al ergens moeten ingeven? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Serieus? Ge bedoelt op die ANJA-ranking? Als da zo is moet ik da wel ff tegen den Bert zeggen, want die kunnen zich geen foutjes op de site permitteren :s |
ja, kon een aantel renners niet terugvinden via de "zoeken in pagina" functie van FF (of het moet zijn dat ze er met serieuze schrijffouten instaan). Staan zelfs renners tussen die al lang gestopt zijn. |
|
|
| Antony |
bedankt voor de hulp :)
tip: het pakketje meirhage-wellens hebtge voor 1 anja punt :haha: |
|
|
| diddi |
ingeschreven ;)
Kreeg wel een HTML in notepad mailtje van jou, maar het is gelukt.
EDIT: tegen wanneer moet het ploegje zijn ingegeven? |
|
|
| Jasperovitsj |
| Weinig sprinterskansen, en Petacchi en McEwen willen sowieso alles op de Tour zetten dus ze zullen na 2 weken al afstappen. Dus deze keer toch maar voor het klassement en de bergen gegaan :) |
|
|
| diddi |
mijn ploegje is online :tongue2
is zien hoe ver we gaan komen... :) |
|
|
| djcresto |
kampioen Bree in het basketbal voorlopig geen licentie. Nu ook de gedoodverfde titelkandidaat voor dit jaar Oostende in financiële moeilijkheden.
jammer jammer jammer |
|
|
| MikeVee |
@ Cresto: je moet nog een ploeg samenstellen voor vanavond, of doe je niet mee deze ronde?
Edit: daar is ze al :) |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by djcresto
kampioen Bree in het basketbal voorlopig geen licentie. Nu ook de gedoodverfde titelkandidaat voor dit jaar Oostende in financiële moeilijkheden.
jammer jammer jammer |
Oostende ook al ?
man, waar gaat dat naartoe ? :whip:
ach ja, wie weet zijn de Giants volgend jaar wel de topclub in België :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by MikeVee
@ Cresto: je moet nog een ploeg samenstellen voor vanavond, of doe je niet mee deze ronde?
Edit: daar is ze al :) |
net ingeschreven, door die irritante puntenlijst zonder zoekfuctie haakte ik bijna af. |
|
|
|
|