return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 106)
View this Thread in Original format
RadiantB
Op het vorige EK/WK was het Luc Alloo, die de omkadering van de matches deed.
Professioneel was toch anders. :rolleyes: (gelukkig dat Jan Wauters wel nog verstand van voetbal heeft)
Eagle`
quote:
Originally posted by RadiantB
Op het vorige EK/WK was het Luc Alloo, die de omkadering van de matches deed.
Professioneel was toch anders. :rolleyes: (gelukkig dat Jan Wauters wel nog verstand van voetbal heeft)


niks tegen alloo, ik hou van zijne stijl van tv maken,ma van voetbal heeft ie echt geen kaas gegeten
Jasperovitsj
Marc Uytterhoeven ftw!
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Eagle`
Ja tuurlijk was het een grove fout om janssens te laten vertrekken na de VTM en den Charel kan er idd geen kloten van (doet me denken aan de uefa cup matchen op VT4 met Luk alloo diee stelde ook altijd de meest dwaze vragen)

Soit na denhuybrechts moet ge geen 90 minuten luisteren, tgaat over den commentaar tijdens de matche en das het probleem. om over de reclame nog maar te zwijgen ...

Dus beste nieuws in jaren, please DIE :whip:


ik kijk toevallig ook nog zeer graag naar voor- en nabeschouwingen, da kan even lang duren
The_G0dfather
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Marc Uytterhoeven ftw!


feit, zalig commentaar weer in de giro
The_G0dfather
quote:
Originally posted by djcresto
euh

NOT!


na een match van barcelona staan die mannen daar wel direct na de match van bommel te interviewen hé, da kunnen we van de belgen ni zeggen daar
Antony
quote:
Originally posted by Gladius
vr 12/05/06 - De Amerikaan Justin Gatlin heeft in Doha het wereldrecord op de 100 meter verbeterd. De nieuwe toptijd is 9"76.
!


wel erg voor die jonge... ma tijd is foutief afgelezen. haalde 9"766, afgerond dus 9"77 en nu mede-recordhouder met Asafa

quote:
Justin Gatlin heeft het wereldrecord op de 100 meter dan toch niet verbeterd. Tot dat besluit is de Internationale Atletiekfederatie (IAAF) vijf dagen na de feiten gekomen. Gatlin kreeg vorige vrijdag bij de Grand Prix-wedstrijd in het Qatarese Doha een tijd van 9"76 toebedeeld. Daarmee verbeterde de Amerikaan het bestaande wereldrecord van de Jamaicaan Asafa Powell met één honderdste. Nu blijkt dat Gatlin over de finishlijn spurtte na 9"766, zodat zijn tijd naar 9"77 had moeten afgerond worden. De IAAF werd door de firma die de tijdsmeters levert, Tissot, verwittigd van de slechte lezing van de tijd van de Amerikaan. Geen recordverbetering dus voor Gatlin, wel een evenaring.
Jasperovitsj
Powell beweert dat hij 9.60 aankan, dus dat gaat nog leuk worden als die 2 samen aan de start staan :D
RadiantB
quote:
Originally posted by Eagle`
niks tegen alloo, ik hou van zijne stijl van tv maken,ma van voetbal heeft ie echt geen kaas gegeten


Dat bedoelde ik idd: het is alsof je Erik van Looy een quiz laat presenteren ... , mezelf geowned :nervous:
j/k, Van Looy rules, zeker in vergelijking met Ben Crabbe

OT: Marc Uytterhoeven kan alles goed, maar hij zal het wel te druk hebben om voetbalmatchen te becommentariëren. (alhoewel, nu hij de Laatste Show niet meer doet, heeft hij toch verlof genoeg ^^)
djcresto
quote:
Originally posted by The_G0dfather
na een match van barcelona staan die mannen daar wel direct na de match van bommel te interviewen hé, da kunnen we van de belgen ni zeggen daar


hebt gij al nen Belg bij Barcelona zien spelen :p


Belgen zijn de beste interviewers onmiddellijk na de actie. Vooral in het wielermilieu dan. Ook door de renners worden ze geapprecieerd door hun grote talenkennis.

Real
Kben daarnet naar de training van de Rode Duivels in Tielen gaan kijken. De invallersploeg stond 4-0 voor tegen de waarschijnlijke basisploeg tegen Slowakije toen ik vertrok. :D

Léonard raakte geen enkele bal goed, en Kompany liep tijdens dat matchke érg gefrustreerd rond. Kheb precies ook de indruk dat die 2 elkaar totaal niet kunnen zien of ruiken. :nervous:
djcresto
quote:
Originally posted by Real
Kben daarnet naar de training van de Rode Duivels in Tielen gaan kijken. De invallersploeg stond 4-0 voor tegen de waarschijnlijke basisploeg tegen Slowakije toen ik vertrok. :D

Léonard raakte geen enkele bal goed, en Kompany liep tijdens dat matchke érg gefrustreerd rond. Kheb precies ook de indruk dat die 2 elkaar totaal niet kunnen zien of ruiken. :nervous:


Leonard is dan ook een dikke blaas :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 [106] 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement