return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 119)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Léonard is misschien net klootzak eerste klas, maar wel een goeie speler :)
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Léonard is misschien net klootzak eerste klas, maar wel een goeie speler :)


kvind dat België betere heeft voor de linksback (hangt ook wel af in welk systeem wordt gespeeld natuurlijk)
Shadowkid
quote:
Originally posted by Nabistai
Het is een feit dat 20 miljoen altijd een te hoog bedrag is geweest, maar aan de andere kant betekent die 8 miljoen niks hoor. Anderlecht krijgt ook een mooi percent wanneer Kompany doorverkocht wordt + extra geld wanneer Hamburg zich kwalificeerd voor de CL + extra geld wanneer Hamburg kampioen zou worden (alleen dit laatste is niet echt te verwachten). Het is dus eigelijk belangrijk dat Hamburg goed presteert en dat Kompany dan voor een mooi bedragje naar een topclub verkast, dan zou het bedrag dat we ktijgen makkelijk een pakle hoger liggen! Nuja, ik verwacht zeker nog mooie dingen van Kompany :)


Klopt wel dat het moeilijk in te schatten is hoeveel er nog bijkomt bij die 8 miljoen, maar los van dat vind ik die 8 miljoen belachelijk. Moeten ze daarvoor vorig jaar een bod van 17 miljoen afslaan van Sevilla, of 14 miljoen van Milan. Imo heeft van Holsbeeck te makkelijk toegegeven aan de prijs die Hamburg bood (hij zal geld nodig hebben omdat hij al te veel heeft uitgegeven zeker).

Wie weet zou de concrete interesse van Hamburg nog andere clubs aangezet hebben om een concreet bod te doen. Of had hij toch op zen minst de 10 miljoen als basisprijs kunnen halen. Hamburg is wel een club die terug naar de top aan het klimmen is, maar toch is het ni echt een ploeg waar ik Kompany graag zie spelen (liever Sevilla ofzo dan).

Ma Kompany geen supertalent? Als hij geen supertalent is, dan gaat er nooit een Belgisch supertalent zijn. Komaan he, Fabregas, Rooney, Robben,.. zijn supertalenten en Kompany staat elke keer samen met die namen in de "talentenlijstjes". Hij behoort gewoon tot de grootste verdedigende talenten van Europa. Noem me eens 10 meer getalenteerde verdedigers van zijn leeftijd?

edit: Wel akkoord met Jasper dat hij niet genoeg vooruitgang gemaakt heeft. Maar dat ligt imo aan de Belgische competitie, trainingmogelijkheden en ook wel blessures die dat wat afgeremd hebben. In een grotere competitie zou hij al verder staan, maar hij is nog altijd maar 20 he.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Shadowkid
Ma Kompany geen supertalent? Als hij geen supertalent is, dan gaat er nooit een Belgisch supertalent zijn. Komaan he, Fabregas, Rooney, Robben,.. zijn supertalenten en Kompany staat elke keer samen met die namen in de "talentenlijstjes". Hij behoort gewoon tot de grootste verdedigende talenten van Europa. Noem me eens 10 meer getalenteerde verdedigers van zijn leeftijd?


ik kan mij hierover eigenlijk perfect vinden in de mening van Jasper, Kompany heeft idd niet meer echt die vooruitgang geboekt die je van hem zou mogen verwachten (mede door die blessures). Hopelijk kan hij het komende jaar blessurevrij blijven en nog beter worden.

Hamburg heeft in ieder geval een goede vervanger binnengehaald met Kompany, maar ze gaan Van Buyten toch nog missen. Was niet alleen een leider in de ploeg (en dat zal kompany nog niet direct zijn) maar ook altijd goed voor enkele belangrijke goals op een seizoen (zal zn ervaring van vroeger als spits zijn :p ).
Shadowkid
Van Holsbeeck liet op de radio nu toch uitschijnen dat Kompany voor meer dan 8 miljoen + bonussen is verkocht. Hij zei letterlijk dat ze met Kompany hadden afgesproken dat 5-6-7-8 miljoen voor Anderlecht niet genoeg was. En dat alles zo snel is gegaan omdat Tottenham en Lyon concrete interesse kwamen tonen. Twas nl. zo dat ze gisteren nog ver uit elkaar lagen kwa transferbedragen, maar dat Hamburg het uiteindelijk toch snel wou afhandelen om te vermijden dat Kompany nog naar ergens anders ging.

Nuja, een deel gaat toch sowieso naar Kompany en zijn manager, en dat zal ook wel een redelijk percentage zijn.
Antony
quote:
Originally posted by Real
Nu dieje boer van ne Léonard nog thuislaten bij de volgende selectie en we spelen Europees kampioen! :)


moest dieje nooit voor standard gespeeld hebben en wel voor bijvoorbeeld Genk, GBA of Gent ofzo zoude der wel een ander mening over hebben denk...
Phortastic
De overeenkomst zou volgende voorwaarden bevatten:
* een basisbedrag van 8 miljoen euro
* 2 miljoen euro, gespreid over het komende seizoen
* 2 miljoen euro bij plaatsing van HSV voor de Champions League
* 1 miljoen euro indien Hamburg kampioen wordt
* 20% bij een toekomstige transfer


vant anderlecht forum
Eagle`
wtf Kompany in het grijse duitsland gaat zoeken is me toch ook een raadsel, Lyon was de perfecte club geweest voor hem imo..
Shadowkid
quote:
Originally posted by Phortastic
De overeenkomst zou volgende voorwaarden bevatten:
* een basisbedrag van 8 miljoen euro
* 2 miljoen euro, gespreid over het komende seizoen
* 2 miljoen euro bij plaatsing van HSV voor de Champions League
* 1 miljoen euro indien Hamburg kampioen wordt
* 20% bij een toekomstige transfer


vant anderlecht forum


Is ook maar een samenraapsel uit alle verschillende artikels. Tis moeilijk te zeggen welke van die bedragen al dan niet kloppen. Ik denk eigelijk dat geen enkele krant er echt een idee van heeft, en dat ze van elkaar maar wat overnemen. Los daarvan zou dit wel een goeie regeling zijn.
FUSyke
Yihhaaaaa Duitsland heeft de openingsmatch gewonnen:crazy: Mijn favoriet is op de goede weg!

eieregooie
quote:
Originally posted by FUSyke
Yihhaaaaa Duitsland heeft de openingsmatch gewonnen:crazy: Mijn favoriet is op de goede weg!

LOL

Heb je ook gezien hoe ze hebben gespeeld? Om met Djeebie te spreken... Dit is de poule der campingelftallen :p
Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie
LOL

Heb je ook gezien hoe ze hebben gespeeld? Om met Djeebie te spreken... Dit is de poule der campingelftallen :p


don't worry ei, nederland gaat er de 1ste ronde uit :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 [119] 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement