|
De sport thread (pg. 139)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
Iemand net de tweede goal van Rooney gezien? :crazy: |
Ja, amai. :nervous: :nervous:
Properkes. |
|
|
| Eagle` |
| Club is een modale middenmoter geworden :mad: :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Antwerp met 10 man toch nog op weg om de lastige uitmatch tegen Eupen te winnen met een doelpunt in de laatste 5 minuten :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Club 0-1 achter :eyespop: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Club 0-1 achter :eyespop: |
een ABSOLUUT Club dieptepunt !!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bye bye Emilio :D |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bye bye Emilio :D |
+ Degryse :cool:
edit: en maertens en englebert ook bij het vuilnis |
|
|
| Real |
En Balaban kogeltje door het hoofd. :)
Lierse heeft ook weer lappen gekregen. Ik vermoedde op voorhand al dat ze tegen Genk geen kans maakten, maar stiekem hoopte ik toch op een stunt. :( |
|
|
| FenixStyle |
3-0 gewonnen tegen Lierse.. Het was niet onze beste match maarja de drie punten zijn binnen en de druk ligt morgen weer bij Anderlecht.. En nu aftellen naar de clash tegen Kaka De Liege :cool:
Brugge ==> Ai ai ai :p |
|
|
| Real |
| Wahaha die owngoal van Copa. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat is dat de laatste weken toch met blunderende keepers? :nervous: |
|
|
| djcresto |
| idd niemand die hier iets zegt over Stijnen, hij mocht die bal ook wel hebben. Verder nog Vandendriessche ook geblunderd en Copa maakte toch wel de grappigste goal van het weekend :D |
|
|
|
|