|
De sport thread (pg. 82)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
| idd, kvint wel grappig dattem ni enkel de verdedigers, maar ook de cameraman paar keer int zak zet :p |
|
|
| Bl@ckOut |
omg, hilarisch :stongue: :stongue: |
|
|
| Antony |
| Boonen was weer ni sterk zeker... moest in die "sprint" 3 keer stampen en hij had al 6 fietslengtes voorsprong :p |
|
|
| mellow_head |
| Juve got crushed tonight! :crazy: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| MikeVee |
Boonen deed het weer, slechte sprint van Hoste.
Op naar volgende week zondag voor dé wedstrijd :D
EDIT: Wederom Bunz die de BeTA wielerprono gewonnen heeft. |
|
|
| Jasperovitsj |
Zwakker Ronde qua spektakel anders :(
En ik ben benieuwd wat Van Petegem nu weer te zeggen heeft. Hij ging er staan vandaag, maar toon Hoste en Boonen gingen kon hij toch maar schoon ni mee... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Zwakker Ronde qua spektakel anders :(
En ik ben benieuwd wat Van Petegem nu weer te zeggen heeft. Hij ging er staan vandaag, maar toon Hoste en Boonen gingen kon hij toch maar schoon ni mee... |
zaag :p
de twee vooraan waren gewoon te sterk |
|
|
| Jasperovitsj |
Yeah, ze waren absoluut de beste, en dan met Hincapie en Bettini als voorbeeldige ploegmaats in de achtergrond kon het helemaal niet meer mislopen. Maar dat heeft de spektakelwaarde wel wat naar beneden gehaald :p
Anyway, op naar volgende week, en de woensdag ook nog Gent-Wevelgem :cool: |
|
|
| Gladius |
| er ist ein übermensch! |
|
|
| Antony |
zen reacties na afloop waren ook weer om in te kaderen. toen hij aan tafel zat naast Hoste vroeg Karl Van Nieuwkerke: "was je niet bang voor aanvallen van Hoste? waarop Boonen kort repliceerde: "die hadden niet nuttig geweest :)"
:p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
zen reacties na afloop waren ook weer om in te kaderen. toen hij aan tafel zat naast Hoste vroeg Karl Van Nieuwkerke: "was je niet bang voor aanvallen van Hoste? waarop Boonen kort repliceerde: "die hadden niet nuttig geweest :)"
|
ja sommige mensen vinden die uitspraken arrogant en daardoor krijgt Boonen zelfs veel kritiek. Maar hij spreekt enkel de waarheid... |
|
|
|
|