|
De sport thread (pg. 94)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Begint op 9 juni zeker? Ik heb bvb al tot 22 juni examens ;) |
|
|
| Gladius |
| 9 juni tot 9 juli, examen van 8 tot 28 juni, 8 vakken =\ |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
9 juni tot 9 juli, |
Hehe, live voetbal op een scherm tijdens de Beta party? :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Wie heeft gisteren snooker gezien op Eurosport? Ebdon - Dott. Wa een pokkelange finale :eyespop: ben in slaap gevalle :/ |
ik was ook aan het zien, ben zo geen liefhebber meer van snooker sinds ik niet meer speel |
|
|
| mellow_head |
Op het EK -17, openingsmatch België - Duitsland, O - 3 was eindstand geloofk, België weer zwaar teleurstellend desondanks ze geen enkele van hun 6 poulematchen wisten te verliezen. Op dit moment staat Luxemburg 0 - 3 achter tege Spanje.
Here's a fun fact: de trainer van de -17 Rode Duivels (Eddy Abrams ofzoget) heeft van 2001-2002 SK Tongeren getraind :p mijn stadje op het grote Eurosport :crazy: hehe. |
|
|
| Shadowkid |
De coach van Brazilië heeft zijn ploeg waarmee hij de eerste WK-wedstrijd wil starten, al vrijgegeven: Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Zé Roberto, Kaka, Ronaldinho, Ronaldo, Adriano.
Wat een ploeg :eek: |
|
|
| Gladius |
idd. die laatste 4 in de basis, wow!
wie gaat die tegenhouden opt WK |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
De coach van Brazilië heeft zijn ploeg waarmee hij de eerste WK-wedstrijd wil starten, al vrijgegeven: Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Zé Roberto, Kaka, Ronaldinho, Ronaldo, Adriano.
Wat een ploeg :eek: |
Als die ploeg ook draait gaan ze moeilijk te kloppen zijn :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
De coach van Brazilië heeft zijn ploeg waarmee hij de eerste WK-wedstrijd wil starten, al vrijgegeven: Dida, Cafu, Juan, Lucio, Roberto Carlos, Emerson, Zé Roberto, Kaka, Ronaldinho, Ronaldo, Adriano.
Wat een ploeg :eek: |
man, kunde nog meer vedetten en sterspelers in uw ploeg hebben :eyes: :crazy:
En volgens mij zal die ploeg ook draaien, zoals ze altijd al gedraaid hebben op het WK. Ik mis wel alleen Juninho van Lyon, die zie ik heel graag spelen, en dan die traptechniek :eyes: hoewel er al genoeg geniale traptechniek in deze ploeg zit... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
man, kunde nog meer vedetten en sterspelers in uw ploeg hebben :eyes: :crazy:
zoals ze altijd al gedraaid hebben op het WK. [/SIZE] |
't zal toch niet tegen de Belgen geweest zijn op laatste WK
ik heb veel gevloekt toen :( |
|
|
| mellow_head |
| België was gewonnen :whip: stomme vuile Jamaicaanse scheidsrechter!! Pendergast FTL! 'Wilmots leunde op zn tegenspeler' welek speler doet da ni in de 16 assem binnen kan koppe???? :mad: en daar fluite ze dan NI voor in de meeste gevallen. Tis weer omda het 'België' is, dikke zeiknes! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by mellow_head
België was gewonnen :whip: stomme vuile Jamaicaanse scheidsrechter!! Pendergast FTL! 'Wilmots leunde op zn tegenspeler' welek speler doet da ni in de 16 assem binnen kan koppe???? :mad: en daar fluite ze dan NI voor in de meeste gevallen. Tis weer omda het 'België' is, dikke zeiknes! |
dikke vette +1 |
|
|
|
|