|
De sport thread (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
^ Hopelijk krijgt hij dan ook nog die zekere flair en magie over zich die Jordan op de courts had, want die mist hij IMO nog. Maar hij is nog o zo jong natuurlijk. :)
En ik vind trouwens dat ze eens terug een NBA magazine op Canvas mogen geven verdekke :whip: |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Hopelijk krijgt hij dan ook nog die zekere flair en magie over zich die Jordan op de courts had, want die mist hij IMO nog. Maar hij is nog o zo jong natuurlijk. :)
flair en magie heeft hij zeker. Wat nog ontbreekt zijn titels en die kreeg Jordan ook niet op 1-2-3 |
|
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
^ Hopelijk krijgt hij dan ook nog die zekere flair en magie over zich die Jordan op de courts had, want die mist hij IMO nog. Maar hij is nog o zo jong natuurlijk. :)
En ik vind trouwens dat ze eens terug een NBA magazine op Canvas mogen geven verdekke :whip: |
˛
Ik kijk heel graag naar de NBA maar aangezien dat hier nergens wordt uitgezonden of samengevat volg ik op dit moment totaal niet. Hoogstens als er op teletekst iets opvallend staat (zoals dat aantal ptn van Bryant). |
|
|
| Antony |
in jordan's tijd was er de illegal defence regel nog, geen zone verdediging dus. (waar een shutter als jordan nog meer had van kunnen profiteren)
moest je het écht willen volgen kan je dat sinds dit seizoen trug degelijk op www.nba.com voor de filmpjes en verslagen moest je vroeger betalen. Nu kan je alles gratis streamen (al zit er wel een beetje reclame bij) |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Antony
moest je het écht willen volgen kan je dat sinds dit seizoen trug degelijk op www.nba.com voor de filmpjes en verslagen moest je vroeger betalen. Nu kan je alles gratis streamen (al zit er wel een beetje reclame bij) |
Cool, wist ik ni :) Het zijn beelden die net zo cool zijn bij NBA, volgen via geschreven artikels enzo vind ik maar nix. |
|
|
| Antony |
inderdaad, ge kunt alle matchverslagen bekijken en al die Top 10 play's of Dunks etc. zijn ook altijd de moeite waard ;)
efkes bekennen dat mijn favoriete ploeg momenteel de New Jersey Nets is, aangezien ik Jason Kidd overal volg :p |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
inderdaad, ge kunt alle matchverslagen bekijken en al die Top 10 play's of Dunks etc. zijn ook altijd de moeite waard ;)
efkes bekennen dat mijn favoriete ploeg momenteel de New Jersey Nets is, aangezien ik Jason Kidd overal volg :p |
Iverson all the way
Maar kvolg het niemeer op de voet. Zo'n 10 jaar geleden kocht ik 4 verschillende basket magazine's waarvan 2 int frans en keek ik elke dag 's ochtends nr CNN teletekst voor de uitslagen. |
|
|
| Antony |
ik kocht XXL en 5on5, franstalige blaadjes bennek niveel mee :o
CNN bekeek ik toen ook vaak. nu begint de intresse trug wat te groeien met die gratis filmpjes :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
ik kocht XXL en 5on5, franstalige blaadjes bennek niveel mee :o
CNN bekeek ik toen ook vaak. nu begint de intresse trug wat te groeien met die gratis filmpjes :) |
5 majeur, magic basket, mvp, xxl was ervoor inside the nba en fiba basketbal magazine. Men kamer was ook behangen met posters. Niets van mijn behang was nog zichtbaar. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
Niets van mijn behang was nog zichtbaar. |
da haddek ook :D zelf basketbal gespeeld dan? dacht dat jij de beta-badmintonner was
(ikzelf ondertussen al 14de seizoen bezig) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Antony
da haddek ook :D zelf basketbal gespeeld dan? dacht dat jij de beta-badmintonner was
|
jaja dat ben ik
Nooit zelf basket gespeeld, kom wel uit een basket familie. Grootvader was vroeger penningmeester van Hemaco uit Dendermonde. Men pa was arbiter en zijn broer is een vrij succesvol coach. |
|
|
| cyberia |
| ik kocht in den tijd mondial basket, zat ne keer ne levensgrote poster van shaq bij, kwam ie telkens boven mijn deur piepen lol |
|
|
|
|