|
De sport thread (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Phortastic |
whoppa nummer 5 voor Lance (6 met ploegentijdrit erbij) :)
Ulrich stelt weer teleur vind ik. Zelfs klöden komt heel dicht bij ulrich in de tijdrit. Als Ulrich echt goed is zou dat niet gebeuren.
Volgend jaar wint Armstrong zen 7de durf ik nu al voor wedden. |
|
|
| JediD4M |
| Ja maar khoop toch dat er volgend jaar iemand anders wint, al weet ik ook niet goe wie Lance van zijn troon zal stoten!? :rolleyes: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Tom Boonen!! :eyes: :crazy: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Tom Boonen!! :eyes: :crazy: |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Toch grappig hoe die sprinten vanuit het perspectief van de vaste camera zo ongeloofelijk nipt lijken, terwijl het verschil in werkelijkheid overduidelijk is... |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by JediD4M
Ja maar khoop toch dat er volgend jaar iemand anders wint, al weet ik ook niet goe wie Lance van zijn troon zal stoten!? :rolleyes: |
de mogelijke opvolger zit misschien wel in de eigen ploeg => floyd landis. 4e in de tijdrit, altijd goed in de bergen. |
|
|
| Kaidreas |
owkeej hij zal de tour ws nooit winnen, maar toch een van men favorietjes.
mc ewen... he so totally rocks dude |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Kaidreas
mc ewen... he so totally rocks dude |
Wheelie op de Alpe D'Huez :toothless |
|
|
| Pumaz |
| Vandaag is er een of andere koers die Aalst in 2 heeft gesplit, zoals de muur van Berlijn maar dan met fietsers:whip: |
|
|
| dj Zevan |
dat is het eerste na-tour criterium
en een van de weinige die nog is overgebleven in belgië |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Vandaag is er een of andere koers die Aalst in 2 heeft gesplit, zoals de muur van Berlijn maar dan met fietsers:whip: |
tis criterium :) |
|
|
| Pumaz |
| Criterium of niet, ik kon nergens geraken :mad::whip: |
|
|
|
|