return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 153)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
Ik vind het bij Nadal nog redelijk in evenwicht eigenlijk. Bij Federer bijvoorbeeld is dat totaal niet het geval, zijn rechteronderarm is echt dubbel zo dik als zijn linker.
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik vind het bij Nadal nog redelijk in evenwicht eigenlijk. Bij Federer bijvoorbeeld is dat totaal niet het geval, zijn rechteronderarm is echt dubbel zo dik als zijn linker.


zou kunnen, bij Federer is het mij nooit opgevallen in ieder geval
djcresto
Mijn rechterarm is ook dikker (meer gespierd) dan mijn linker :p

Dat is volstrekt normaal bij iemand die een racketsport speelt.
Bertn
quote:
Originally posted by djcresto
Mijn rechterarm is ook dikker (meer gespierd) dan mijn linker :p

Dat is volstrekt normaal bij iemand die een racketsport speelt.



Ik heb hetzelfde voor, maar dat zal wel door het rukken komen.
Antony
moet af en toe afwisselen eh...
Gladius
kheb da met m'n rechterbeen, maar da valt wss ni zo hard op dan bij nen arm
Antony
quote:
Originally posted by Bertn
Ik heb hetzelfde voor, maar dat zal wel door het rukken komen.


quote:
Originally posted by Gladius
kheb da met m'n rechterbeen


:nervous:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Gladius
kheb da met m'n rechterbeen, maar da valt wss ni zo hard op dan bij nen arm

Ik heb dat ook met m'n linkerbeen, maar dat is omdat dat been 2 centimeter langer is dan m'n rechterbeen.
djcresto
Amai, iemand al de beelden gezien van die speer die land in die verspringer?:nervous:
Config
ja damn.. niet normaal :nervous: :wtf:

Jasperovitsj
Dat was inderdaad redelijk ferm. :nervous:
Bij ons op de atletiek is er ooit eens iemand afgevoerd moeten worden omdat ze een kogel tegen haar kop had gekregen (gelukkig maar eentje van 2 kilo, anders had ze wel meer gehad dan een schedelbarstje), maar iemand gespietst zien door een werpspeer had ik ook nog nooit meegemaakt. En dat moet extra pijn doen omdat die punten niet echt superscherp zijn, maar redelijk bot en dik.
_Jedi
Zonet reed belgisch Autosport talent Jérome D'Ambrosio een podium in Zweden, dat in het International Formula Masters.
Knap gereden van plaats 5 naar 2, om dan eigenlijk wel te kunnen winnen maar hij dacht aan de titel.
Race was live te volgen op Eurosport.
Hij vergroot ook zen puntenvoorsprong in dat kampioenschap!
Waar hij aan de leiding staat!

Als je een ladder zou nemen met onderverdelingen in klasses en kampioenschappen waar Formule 1 op 1 staat dan staat Jérome D'Ambrosio op trapladder 4.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement