|
De sport thread (pg. 153)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Ik vind het bij Nadal nog redelijk in evenwicht eigenlijk. Bij Federer bijvoorbeeld is dat totaal niet het geval, zijn rechteronderarm is echt dubbel zo dik als zijn linker. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik vind het bij Nadal nog redelijk in evenwicht eigenlijk. Bij Federer bijvoorbeeld is dat totaal niet het geval, zijn rechteronderarm is echt dubbel zo dik als zijn linker. |
zou kunnen, bij Federer is het mij nooit opgevallen in ieder geval |
|
|
| djcresto |
Mijn rechterarm is ook dikker (meer gespierd) dan mijn linker :p
Dat is volstrekt normaal bij iemand die een racketsport speelt. |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by djcresto
Mijn rechterarm is ook dikker (meer gespierd) dan mijn linker :p
Dat is volstrekt normaal bij iemand die een racketsport speelt. |
Ik heb hetzelfde voor, maar dat zal wel door het rukken komen. |
|
|
| Antony |
| moet af en toe afwisselen eh... |
|
|
| Gladius |
| kheb da met m'n rechterbeen, maar da valt wss ni zo hard op dan bij nen arm |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Bertn
Ik heb hetzelfde voor, maar dat zal wel door het rukken komen. |
| quote: | Originally posted by Gladius
kheb da met m'n rechterbeen |
:nervous: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Gladius
kheb da met m'n rechterbeen, maar da valt wss ni zo hard op dan bij nen arm |
Ik heb dat ook met m'n linkerbeen, maar dat is omdat dat been 2 centimeter langer is dan m'n rechterbeen. |
|
|
| djcresto |
| Amai, iemand al de beelden gezien van die speer die land in die verspringer?:nervous: |
|
|
| Config |
| ja damn.. niet normaal :nervous: :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
Dat was inderdaad redelijk ferm. :nervous:
Bij ons op de atletiek is er ooit eens iemand afgevoerd moeten worden omdat ze een kogel tegen haar kop had gekregen (gelukkig maar eentje van 2 kilo, anders had ze wel meer gehad dan een schedelbarstje), maar iemand gespietst zien door een werpspeer had ik ook nog nooit meegemaakt. En dat moet extra pijn doen omdat die punten niet echt superscherp zijn, maar redelijk bot en dik. |
|
|
| _Jedi |
Zonet reed belgisch Autosport talent Jérome D'Ambrosio een podium in Zweden, dat in het International Formula Masters.
Knap gereden van plaats 5 naar 2, om dan eigenlijk wel te kunnen winnen maar hij dacht aan de titel.
Race was live te volgen op Eurosport.
Hij vergroot ook zen puntenvoorsprong in dat kampioenschap!
Waar hij aan de leiding staat!
Als je een ladder zou nemen met onderverdelingen in klasses en kampioenschappen waar Formule 1 op 1 staat dan staat Jérome D'Ambrosio op trapladder 4. |
|
|
|
|