|
De sport thread (pg. 138)
|
View this Thread in Original format
| Eagle` |
binnen 10 minuten wk for beloften zi pekkes !!!
Hoewel volgens mij albert geen schijn van een kans eheft tegen lars, mor bon hij mag em altijd verrassen :cool: |
|
|
| MikeVee |
Dat Boom maar wint; want voor albert heb ik het zo niet. Net zoals voor die andereuit dat boeregat.
Dus morgen hopelijk Wellens wereldkampioen :cool: |
|
|
| Jasperovitsj |
Gezien het parcours geef ik Albert toch meer kans dan Boom...
Morgen hoop ik ook wel op Wellens :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Dat Boom maar wint; want voor albert heb ik het zo niet. Net zoals voor die andereuit dat boeregat. |
Kempen ftw. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Meh, Boom haalt het toch. Waardoor we volgend jaar dus naar alle waarschijnlijkheid de kampioenentrui niet in actie gaan zien :rolleyes: |
|
|
| Eagle` |
Zoals ik dacht kwam Niels er idd niet aan te pas, Lars was gewoon een klasse sterker dan Niels vandaag.Boom zou morgen zeker meedoen voor het podium bij de profs
Wa me opviel het parcours, hoewel ni te vergelijken met de WB koers van verleden jaar, tis toch echt wel ni van de poes vooral die zandstrook na de klim. Hartslag is al hoog en dan moete nog efkes die zandstrook door na korte afdaling, moordend die strook.
Voor morgen tip ik toch op Sven, als het puur op algemene conditie is moet bart het afleggen imo. De rest gaat niet meespelen |
|
|
| Config |
| Zonder pech staat Sven Vanthourenhout op het podium. |
|
|
| FredNova |
| Iemand net de tweede goal van Rooney gezien? :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lierse wordt afgemaakt door Genk :sadgreen: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Lierse wordt afgemaakt door Genk :sadgreen: |
Niet echt onverwacht dat lierse weer de boot ingaat :toothless
Brugge ziet er weer niet goed uit :( |
|
|
| Eagle` |

edit: Niveau is weer bedenkelijk laag, pfff |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Niet echt onverwacht dat lierse weer de boot ingaat :toothless
Brugge ziet er weer niet goed uit :( |
pfff, wat een teleurstelling. Als ge tegen godverdomme Roeselate in eigen huis al niet meer kunt winnen is het erg gesteld. T is nog wel 25 min, maar ik ben toch nie echt optimistisch voor de moment. Een paar jaar geleden zou brugge dergelijke wedstrijden makkelijk met 3 à 4 - 0 winnen, nu mogen we precies al blij zijn ALS ze al winnen ... :( |
|
|
|
|