return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
De sport thread (pg. 138)
View this Thread in Original format
Eagle`
binnen 10 minuten wk for beloften zi pekkes !!!
Hoewel volgens mij albert geen schijn van een kans eheft tegen lars, mor bon hij mag em altijd verrassen :cool:
MikeVee
Dat Boom maar wint; want voor albert heb ik het zo niet. Net zoals voor die andereuit dat boeregat.
Dus morgen hopelijk Wellens wereldkampioen :cool:
Jasperovitsj
Gezien het parcours geef ik Albert toch meer kans dan Boom...

Morgen hoop ik ook wel op Wellens :D
Real
quote:
Originally posted by MikeVee
Dat Boom maar wint; want voor albert heb ik het zo niet. Net zoals voor die andereuit dat boeregat.

Kempen ftw.
Jasperovitsj
Meh, Boom haalt het toch. Waardoor we volgend jaar dus naar alle waarschijnlijkheid de kampioenentrui niet in actie gaan zien :rolleyes:
Eagle`
Zoals ik dacht kwam Niels er idd niet aan te pas, Lars was gewoon een klasse sterker dan Niels vandaag.Boom zou morgen zeker meedoen voor het podium bij de profs

Wa me opviel het parcours, hoewel ni te vergelijken met de WB koers van verleden jaar, tis toch echt wel ni van de poes vooral die zandstrook na de klim. Hartslag is al hoog en dan moete nog efkes die zandstrook door na korte afdaling, moordend die strook.

Voor morgen tip ik toch op Sven, als het puur op algemene conditie is moet bart het afleggen imo. De rest gaat niet meespelen
Config
Zonder pech staat Sven Vanthourenhout op het podium.
FredNova
Iemand net de tweede goal van Rooney gezien? :crazy:
Jasperovitsj
Lierse wordt afgemaakt door Genk :sadgreen:
MikeVee
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Lierse wordt afgemaakt door Genk :sadgreen:


Niet echt onverwacht dat lierse weer de boot ingaat :toothless
Brugge ziet er weer niet goed uit :(

Eagle`



edit: Niveau is weer bedenkelijk laag, pfff
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee
Niet echt onverwacht dat lierse weer de boot ingaat :toothless
Brugge ziet er weer niet goed uit :(


pfff, wat een teleurstelling. Als ge tegen godverdomme Roeselate in eigen huis al niet meer kunt winnen is het erg gesteld. T is nog wel 25 min, maar ik ben toch nie echt optimistisch voor de moment. Een paar jaar geleden zou brugge dergelijke wedstrijden makkelijk met 3 à 4 - 0 winnen, nu mogen we precies al blij zijn ALS ze al winnen ... :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 [138] 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 
Privacy Statement