|
De sport thread (pg. 110)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Mark Uyterhoeven is weer den aap aant uithangen in de Giro. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat moet die mens anders doen tijdens zo'n oersaaie etappe? |
|
|
| Real |
| Hij doet het goed, ik klaag niet. :D |
|
|
| Blue Sky 99 |
Vanmiddag naar Lierse - VW Hamme geweest. Lierse begon het best aan de partij maar Hamme nam (verrassend) het initiatief al gauw over. Na 20 minuten moest Van der Jeugt zelfs een kopbal uit zijn doel ranselen. De betreffende speler van Hamme had wel heel wat geluk met de kopbal maar toch :) Plots was Lierse daar dan toch weer met een goeie voorzet vanop links van Andic en Imschoot die heerlijk binnekopte. Hamme leek wat van de kaart, kon toch een corner veroveren maar na die corner wist Mujanovic Mrdja de diepte in te sturen en die kon het hoofd koel houden. 2-0 en Lierse op rozen. Even leek de 3-0 er zelfs nog in te zitten voor rust.
Na de rust liet Lierse Hamme begaan en verwaterde de wedstrijd tot een kwartier voor tijd er weer wat meer vuur in de partij kwam met beter voetbal en kansen langs beide kanten. Mrdja liet de 3-0 liggen voor Lierse, Raeymaeckers liep zichzelf weer wat vast. Hamme knalde de 2-1 op de paal en Reigel zag een gemaakt doelpunt van de lijn gekeerd door de verder bleke Andic.
In tegenstelling tot wat Robinho hier kwam verkondigen vond ik Hamme best wel een leuk ploegje. Ze kwamen verrassend aanvallend aan de aftrap, ging helemaal niet voor doel liggen en hielden vaak twee man vooraan (corners en dergelijke) (y)
Al bij al toch een verdiende overwinning voor Lierse denk ik, ideale start door het gelijkspel van United en Geel. Al mogen we nog lang geen victorie kraaien, maar de druk is toch iets meer van de ketel, een gelijkspel op de Leunen donderdag zou mss zelfs niet slecht zijn, al dromen vele Lierse-supps al van de overwinning daar. Ik vrees ze echter, vooral omdat ze ons nooit niet echt gelegen hebben. Of'k er ook donderdag bij zal zijn weet'k nog niet, 'k heb de volgende dag wel een belangrijk examen maar het kriebelt al wel :) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Raeymaeckers liep zichzelf weer wat vast. |
Klasgenoot.  |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Real
Klasgenoot. |
hehe
Spijtig dat het hem wat aan talent ontbreekt :sadgreen: |
|
|
| Real |
| Mja idd, die zit al zowat aan z'n top denk ik. :( |
|
|
| djcresto |
| Stel u voor dat Hamme de eindronde zou winnen :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lierse zal de klus wel klaren denk ik :) |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Real
Mja idd, die zit al zowat aan z'n top denk ik. :( |
'k vind het spijtig om te zeggen want het is tenslotte iemand uit de eigen jeugd maar meer dan een goeie bankzitter is hij eigenlijk niet ... De opmerking die gisteren iemand op de tribune maakte zat er mss zelfs pal op: "Raeymaeckers, dieje is even snel als een paard maar dieje schot ook gelijk een paard" :p Als hij z'n snelheid nu ook maar eens kon uitspelen door een man voorbij te gaan, maar nee, telkens weer loopt hij er gewoon tegen :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | "Hicham El Guerrouj zegt de atletiek vaarwel"
zo 21/05/06 - Volgens twee journalisten die de atleet goed kennen, kondigt Hicham El Guerrouj maandag zijn afscheid aan.
Hicham El Guerrouj heeft zelf een persconferentie gepland op maandag, maar over de inhoud lost hij voorlopig niks.
Maar de bevriende journalisten laten er weinig twijfel over bestaan: El Guerrouj (foto) zal zeggen dat hij het voor bekeken houdt.
El Guerrouj wordt in september 32 jaar. Hij heeft bereikt wat hij wilde bereiken en zei in april nog: "Wat moet ik nog bewijzen? Ik wil de wedstrijd te veel voorkomen."
Sinds de Olympische Spelen in Athene traint El Guerrouj nog steeds in het Ifrane-gebergte in Marokko, maar in een internationale wedstrijd liet hij zich sindsdien niet meer zien.
De adelbrieven van Hicham El Guerrouj
Hicham El Guerrouj kan een indrukwekkende erelijst voorleggen. Voor het geld hoeft de Marokkaan het niet meer te doen, en voor de glorie ook niet. In Marokko is hij God.
Vier keer veroverde hij de wereldtitel op de 1.500 meter en in Athene zette hij de kroon op het werk met twee gouden medailles: op de 1.500 en 5.000 meter. Bovendien is hij nog steeds de wereldrecordhouder op de 1.500 meter. |
En hij heeft dus inderdaad bevestigd dat hij stopt. Jammer :sadgreen: |
|
|
| Nabistai |
| Voor de snookerfans: Ik ben toevallig nog een filmpje uit de oude doos tegengekomen. O'Sullivan die het wereldrecord breekt door op 5 minuten en 20 seconden een highest snooker break te halen: http://video.google.com/videoplay?docid=145498340249350698&q=snooker+sullivan |
|
|
|
|